Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll

Anbefalte innlegg

For å sette det veldig på spissen, hvis de hadde puttet inn romskip eller drager på bf3, så hadde vell du også reagert?

Det er ikke å sette noe på spissen, det er å blande inn noe helt uvesentlig, vi snakker begge om realisme i henhold til moderne krigføring, såpass skjønner vi begge uten å blande inn argumenter som:

"Det skal være så realistisk at jeg kjenner svettelukta til avataren min"

eller:

"Folk dør når de blir skutt, realistisk nok?":

Jeg har aldri sagt at jeg ikke er for realisme i BF3, men jeg virker (i motsetning til deg) å kunne akseptere at det taes "designmessige friheter" for å enten balansere et spill eller introdusere nye spill-elementer.

Hvor kjedelig hadde ikke en bok av Tom Clancy vært, om ikke noen av figurene i boken kunne ha prestert på en måte som sies å være "urealistisk"?

Hvor mye klager du på at f.eks WWII spill ikke er historisk korrekte nok?

Må jeg velge mellom et par realistiske filleting, for å oppleve noe jeg ikke har opplevd i andre MP-FPS, så prøver jeg heller det, for så å legge det fra meg om jeg ikke liker det, i stedet for å klage på mangel på realisme.

RPG er forøvrig ALT for presis enn hva den er i virkeligheten, plager det deg når du spiller?

G3A3 er kraftigere enn en AK-47, men fortsatt må man treffe med 4-5 skudd for noen dør, plager det deg når du spiller?

Igjen, du skal for all del få klage på mangel på realisme, jeg prøver bare å skyte inn at det må være lov med visse friheter.

Er nok ikke det det er snakk om du mr, er nok mere snakk om at folk ønsker litt mere realisme, selv om spillet i seg selv er arcade, men det forstår kanskje ikke du?

Jeg skjønner det veldig godt kjære deg, på samme måte som jeg skjønner at DICE aldri har vært ute etter å fremstå så realistiske som mulig i sitt korstog inn mot Call of Duty's beitemarker.

Vær gjerne uenig med meg, men ikke snakk ned til meg som om jeg er uvitende eller dum bare fordi jeg er uenig med deg.

Endret av Snurreleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å sette det veldig på spissen, hvis de hadde puttet inn romskip eller drager på bf3, så hadde vell du også reagert?

Det er ikke å sette noe på spissen, det er å blande inn noe helt uvesentlig, vi snakker begge om realisme i henhold til moderne krigføring, såpass skjønner vi begge uten å blande inn argumenter som:

eller:

Jeg har aldri sagt at jeg ikke er for realisme i BF3, men jeg virker (i motsetning til deg) å kunne akseptere at det taes "designmessige friheter" for å enten balansere et spill eller introdusere nye spill-elementer.

Hvor kjedelig hadde ikke en bok av Tom Clancy vært, om ikke noen av figurene i boken kunne ha prestert på en måte som sies å være "urealistisk"?

Må jeg velge mellom et par realistiske filleting, for å oppleve noe jeg ikke har opplevd i andre MP-FPS, så prøver jeg heller det, for så å legge det fra meg om jeg ikke liker det, i stedet for å klage på mangel på realisme.

RPG er forøvrig ALT for presis enn hva den er i virkeligheten, plager det deg når du spiller?

G3A3 er kraftigere enn en AK-47, men fortsatt må man treffe med 4-5 skudd for noen dør, plager det deg når du spiller?

Igjen, du skal for all del få klage på mangel på realisme, jeg prøver bare å skyte inn at det må være lov med visse friheter.

Er nok ikke det det er snakk om du mr, er nok mere snakk om at folk ønsker litt mere realisme, selv om spillet i seg selv er arcade, men det forstår kanskje ikke du?

Jeg skjønner det veldig godt kjære deg, på samme måte som jeg skjønner at DICE aldri har vært ute etter å fremstå så realistiske som mulig i sitt korstog inn mot Call of Duty's beitemarker.

Vær gjerne uenig med meg, men ikke snakk ned til meg som om jeg er uvitende eller dum bare fordi jeg er uenig med deg.

Ingen som har sagt du er dum, men dice hadde to valg:

1. dempe lykta midt på lyse dagen, som i de flestes øyne er det absolutt mest logiske valget, siden det representerer realiteten mye mere!

2. Velge at lyset har like mye effekt som i mørke omgivelse, som egentlig er meget urealistisk!

Av en eller annen merkelig grunn gikk dice for nr 2! Tror ærlig talt ikke at man hadde tapt så mye hvis de gikk for nr 1;)

Lenke til kommentar

eller:

Ingen som har sagt du er dum, men dice hadde to valg:

1. dempe lykta midt på lyse dagen, som i de flestes øyne er det absolutt mest logiske valget, siden det representerer realiteten mye mere!

2. Velge at lyset har like mye effekt som i mørke omgivelse, som egentlig er meget urealistisk!

Av en eller annen merkelig grunn gikk dice for nr 2! Tror ærlig talt ikke at man hadde tapt så mye hvis de gikk for nr 1;)

Er det virkelig et så stort problem, da? Jeg syns bare det er flott at folk har på lykta, for da merker jeg de mye fortere, og det er jo bare å sikte i midten.

La til noen for på Battlelog platoonen som ble laget her inne. Håper det blir litt gaming med dere fremover!

Legger til et bilde fra en game nå nettopp i sted. Greit med kills, men døde minst 10 ganger på slutten i huset på B. Ofret alt for å vinne ! Og det gjorde vi òg :)58 kills rush seier - Seine Crossing

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Er det virkelig et så stort problem, da? Jeg syns bare det er flott at folk har på lykta, for da merker jeg de mye fortere, og det er jo bare å sikte i midten.

La til noen for på Battlelog platoonen som ble laget her inne. Håper det blir litt gaming med dere fremover!

Legger til et bilde fra en game nå nettopp i sted. Greit med kills, men døde minst 10 ganger på slutten i huset på B. Ofret alt for å vinne ! Og det gjorde vi òg :)58 kills rush seier - Seine Crossing

Very nice!

Det er alltid kipt å dø massevis av ganger når du har startet en runde råsterkt. I går var jeg veldig redd for at akkurat det skulle skje med meg. Jeg åpnet en runde på Seine crossing med 18/1 (17 kill streak). Etter det gjorde jeg det ikke fullt så bra, men jeg endte i alle fall med 43/7. Dette synes jeg er en grei KD.

Jeg satt og campa i husene med rpg hele runden. Fikk 20 kills med RPG. HEretter blir dette min taktikk på seine crossing. :roll: Det er feigt som faen, men hva bryr det meg?

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Very nice!

Det er alltid kipt å dø massevis av ganger når du har startet en runde råsterkt. I går var jeg veldig redd for at akkurat det skulle skje med meg. Jeg åpnet en runde på Seine crossing med 18/1 (17 kill streak). Etter det gjorde jeg det ikke fullt så bra, men jeg endte i alle fall med 43/7. Dette synes jeg er en grei KD.

Jeg satt og campa i husene med rpg hele runden. Fikk 20 kills med RPG. HEretter blir dette min taktikk på seine crossing. :roll: Det er feigt som faen, men hva bryr det meg?

Er det ikke slikt alle de dårlige spillerne gjør? Camper og er feig.

Lenke til kommentar

Herre jemini. Er i en chat med support hos EA for å få merget to kontoer. For å få overført kontoen kreves det at jeg oppgir fødselsdato oppgitt ved første registrering. Det viser seg da at denne fødselsdatoen ikke er riktig. Jeg vet ikke hvorfor, men utfallet blir at jeg ikke får overført kontoen fordi de ikke kan bekrefte at jeg er meg. Spurte om de kunne gjøre noe annet, f.eks sende en epost jeg kan svare på, men "this verification is necessary" blablabla... Urk.

Lenke til kommentar

Very nice!

Jeg mener det ikke er noe i BF som heter Camping. Enten er du en god lagspiller eller så er du en dårlig. En dårlig er for eksempel en sniper, som bare tar ut spillere som er i områder rundt våre egne spillere, mens en god sniper er en sniper som tar ut motstanderens snipere, spotter alt og alle, og tar ut de rundt oss.

Jeg er en spiller som nesten aldri står i ro, utenom når jeg har armert en M-COM. Føler jeg er best i den rollen som armerer og lager frustrasjon i motstanderens lag.

Lenke til kommentar

-

-

Tjah, men hva hvis den dårlige spilleren oppfyller sin rolle som defender og samarbeider med dem på laget? Dessuten mener jeg at å være en dårlig spiller er mye mer enn å campe og være feig. Den beskrivelsen kan jo også passe til en god spiller.

Men å ha campere på attacker-teamet kan jeg vel være enig i at er ganske håpløst. Irriterte meg alltid over dumme wookie snipere i bc2 som ikke gjorde en dritt for laget.

Lenke til kommentar

om man camper for å forsvare er man ikke dårlig, om man camper på en helt random plass, kun fordi man ikke er god nok / vet bedre er man dårlig.. Om man camper på EN plass er man bare dum, da blir du tatt ut med en gang han du har drept skjønner at du fortsatt sitter der..

syns selv dårlige spillere i BF er de typiske COD spillerene som jager etter kills, driter i objectives eller å fylle ut sin egen rolle som f.eks medic, assault eller anti tank, ikke klarer å spotte, setter seg i pilotsetet å kresjer heli/jet eller bare loker rundt og er ubrukelige..

Lenke til kommentar

Herregud så irriterende. Va en dude som absolutt skulle ha Viper'n, og nekta å fly mot MCOMene, men skulle bare leke seg.. Han og to andre dudes stod bare bak i vårt spawnpoint og tulla. Dermed måtte jeg ta nesten alle MCOMene alene, og vi hadde bare 2 tickets igjen, da jeg døde på siste base, og da tok jeg bare jagerflyet og tok en 9/11, bare at jeg hoppet ut, armerte og vi vant! Fy flate så irritert, men samtidig lettet jeg er etter den runden.

Lenke til kommentar

Har hatt spillet en god stund nå, et par dager før vennene mine fikk det. Jeg har da spilt hele singleplayeren og går nå igjennom den på nytt med en høyere vanskelighetsgrad. Jeg har prøvd multiplayeren to ganger. Den ene gangen var da jeg hadde rundet singleplayeren første gangen. Da var det umulig å spille, på grunn av lag. Denne laggen kan beskrives som at man skyter på noen som kommer rett mot meg, og de dør ikke. Isteden, 2 sekunder etterpå, så er jeg død istedenfor (altså så har jeg skutt og bommet hele tiden, selv om siktet var på personen og på den tiden så har den andre klart å skyte meg).

Jeg har nok skrevet et par innlegg her om dette, men det ser ut som det bare er meg. Og dette er kun på BF3 at det skjer, har aldri skjedd på f.eks Halo Reach og GTA IV. Det er altså snakk om en Xbox og 4Mbits linje.

Neste gang så startet jeg i et fly og skulle fly. Joda, greit det. Jeg ventet til spillet startet slik at jeg kunne ta av. Da jeg skulle til å ta av, så ville ikke flyet opp, selv om jeg brukte de riktige knappene for å ta av. Istedet fløy jeg i havet...

Har det noe med at BF3 krever bedre internettlinje enn andre spill?

Har en 0,7Mbit linje og kjører spillet ok, så tror feilen ligger lokalt hos deg.

Lenke til kommentar

Eller skal jeg diskutere på ditt nivå?

Er du rett og slett for stolt til å innrømme at du blir eid av folk med lommelykt en gang i blant, og derfor må klage på forumet for at egoet skal få seg et løft av folk som er enige med deg?

Haha. Hva faen driver du med her?

Lenke til kommentar

Begynner seriøst å lure på om det er noe galt med min ps3, for som sagt, så opplever jeg ganske mye texture popping, spesielt på fienden under kill cam!

Har også hent noen ganger at spillet fryser seg helt og at jeg må restarte maskinen!

Flere som opplever disse to tingene?

Lenke til kommentar

Eller skal jeg diskutere på ditt nivå?

Er du rett og slett for stolt til å innrømme at du blir eid av folk med lommelykt en gang i blant, og derfor må klage på forumet for at egoet skal få seg et løft av folk som er enige med deg?

Haha. Hva faen driver du med her?

Det skriver jeg vel i starten av det du har sitert?

Prøv igjen.

Lenke til kommentar

Begynner seriøst å lure på om det er noe galt med min ps3, for som sagt, så opplever jeg ganske mye texture popping, spesielt på fienden under kill cam!

Har også hent noen ganger at spillet fryser seg helt og at jeg må restarte maskinen!

Flere som opplever disse to tingene?

Ja, opplever det ofte. Må slå av og på PS3'en nesten hver dag.

Endret av Dudeadgy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...