iDovakhiin Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Min beste runde så langt, 5600+ poeng, 15 kills over 7000 etter ribbon ect. Dette er i forhold til mine 800-2500 jeg pleier å få. Hadde nettopp 59 kills i en runde, men laget sugde som bare det, og endte i tap faktisk.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Samme gammle suppa dette spillet :!: missing nyskapning og nytenking? Og du er tilhenger av COD enda? 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nei cod 3 ,world at war og black ops er over rated i mine øyne resten er ok spesiellt cod 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Enig, men må si at Modern Warfare nok er det beste COD i mine øyne. Men World at War er faktisk det COD jeg har spillt mest online (var en solid IRL-venner som var HEKTA) MW2 er klart det mest elendige. Endret 31. oktober 2011 av Mala Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det bare nette mitt, eller lagger en del servere på ps3? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan muter man folk på ps3?? Veldig irriterende å høre folk chatte!:/ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror ikke det er mulig. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror ikke det er mulig. ehh..det da har dice seriøst dritet seg ut!! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Da har de kanskje det. Men vi skal ikke se bort i fra at dette kan bli patchet inn en gang. Personlig klarer jeg å luke bort det som blir sagt. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Da har de kanskje det. Men vi skal ikke se bort i fra at dette kan bli patchet inn en gang. Personlig klarer jeg å luke bort det som blir sagt. Ikke lett når folk har lange samtaler der inne!Høres for godt til at det kan igoneres syntes jeg:/ Lenke til kommentar
eliph Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Må si at dette var over all forventning! Men tydelig at det å spille aleine ikke er måten å gjøre det på. Merker jeg begynner bli mektig frustrert over: 1. random teammates som setter seg i gunnersetet på attack helicopter bare for å hoppe av når man er over objective 2. teammates i helikopter som ikke spotter, hvor vanskelig er det? man har ene hånden klar på select som det skulle vært en avtrekker, gjør jobben 10x lettere for pilot å faktisk se tanks,personell, fly og hellys. 3. folk på bakken som ikke spotter tanks, jeg forstår at det å spotte hver enkelt fotsoldat kan bli mye, men alt av kjøretøy burde spottes 4. medics som ikke reviver Off, listen hadde blitt lang om jeg skulle nevnt alt, men dette er jo heldigvis ting som løses om man spiller med kompetente folk Har enda ikke spilt med noen på vennelista, hvordan er det å joine games i en prefomed squad? hvor mange kan man vær? hvis jeg vil spille med 10stk fra vennelista, klarer vi alle å komme på samme lag? Add meg den som vil, nick: huntington_ , rank 27 . Over 150 games i betaen, spilt alt av cod. Og kor digg er ikke f2000 gunnern på små maps, fantastisk! Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvordan muter man folk på ps3?? Veldig irriterende å høre folk chatte!:/ Det verste va i går, da en dude skrek: NOOOOOOO hver gang han døde.. Tror han døde nesten 20 ganger òg.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hahaha.m gå på squad og skru av lyd derfra da... Eller kobl i mic Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Bestilte spillet på søndag fra CDON, statusen er følgende: 2011-10-30 Varene pakkes Dårlig av CDON... Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hahaha.m gå på squad og skru av lyd derfra da... Eller kobl i mic Mener du voip off? Har prøvd det, men kan fortsatt høre andre prate:/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Merklig. Selv bruker jeg headsett der jeg får skrudd ned:) Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har hatt spillet en god stund nå, et par dager før vennene mine fikk det. Jeg har da spilt hele singleplayeren og går nå igjennom den på nytt med en høyere vanskelighetsgrad. Jeg har prøvd multiplayeren to ganger. Den ene gangen var da jeg hadde rundet singleplayeren første gangen. Da var det umulig å spille, på grunn av lag. Denne laggen kan beskrives som at man skyter på noen som kommer rett mot meg, og de dør ikke. Isteden, 2 sekunder etterpå, så er jeg død istedenfor (altså så har jeg skutt og bommet hele tiden, selv om siktet var på personen og på den tiden så har den andre klart å skyte meg). Jeg har nok skrevet et par innlegg her om dette, men det ser ut som det bare er meg. Og dette er kun på BF3 at det skjer, har aldri skjedd på f.eks Halo Reach og GTA IV. Det er altså snakk om en Xbox og 4Mbits linje. Neste gang så startet jeg i et fly og skulle fly. Joda, greit det. Jeg ventet til spillet startet slik at jeg kunne ta av. Da jeg skulle til å ta av, så ville ikke flyet opp, selv om jeg brukte de riktige knappene for å ta av. Istedet fløy jeg i havet... Har det noe med at BF3 krever bedre internettlinje enn andre spill? Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Eller det faktum at de sliter med kapasiteten på serverne sine. De postet en melding i natt om at de skulle gjøre vedlikehold på servere ikveld (tror jeg), så det blir nok bedre. Det er bare å holde pusten, og forsøke igjen. Jeg opplever en del lag selv til tider. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det har pågått i betaen også. Lenke til kommentar
att Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg spiller på PS3, og er det kun jeg som syns det er ekstremt mye delay når man aimer? Uansett sense? Det er skikkelig irriterende. Totalt annerledes enn Bad Company 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå