Berniy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skjer med at Battlefield var nede fra rundt 18/19 til 20/21 på xbox? fikset de server probleme eller whaaat? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Håper det snart kommer servere som er dedikert til kun ett eller to kart! Dritt lei av å ende opp på et annet kart en hva jeg ønsker å spille! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er jo filter på konsoll? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) ok, er generelt fornøyd med spillet, men her er en liten liste over det jeg IKKE liker hva jeg føler mangler: -teit at man ikke kan holde granaten så lenge man ønsker Enig. -tactical light midt på lyse dagen! Wtf? Lyser ikke en lommelykt midt på lyse dagen? Lager ikke trær lyd når de faller om kvelden? -skulle vært commo rose på konsoll også På hvilke(n) knapp(er)? man må noen ganger trykke x for å komme over bare en liten fortauskant, feks. Overdriver litt kanskje? -syntes fienden tåler litt for mye, må treffe minst 4-5 ganger før dem dør(noen ganger mere virker det som) Et tips: Hardcore. den funksjonen som viser avstanden til flaggene er JÆVLA IRRITERENDE Til å ha såpass mange klager er mye av det flisespikkeri, dette blir jo en smakssak. Er greiere å ha meter/yards under slik at man ser hvilken er nærmest, i stedet for å løpe mot et punkt for så å finne ut at det er den som er lengst unna etter min mening. [ -syntes noen av kartene er litt for uoversiktelige og at flagplaseringen kunne vært mere spredt 1: Uoversiktelig? Er det for mange bakker, kurver og svinger for deg? 2: På hvilke maps? [ - for mye texture popping på ps3, spesielt på fienden under kill cam! Hadde vært fint å vite om flere opplever dette,slik at jeg kan utelukke at det er noe feil? 1: Det er utrolig gamle maskinvarer vi spiller på, synes du texture poppinga er fæl så skaff deg en god PC, man kan ikke forvente grafiske prestasjoner på såpass gammel maskinvare. Skulle man fjernet mye av texture poppinga hadde jo grafikken blitt enda grellere, og deretter enda flere klager på den forferdelige grafikken. 2: Virkelig? Har det virkelig så mye å si for deg at fienden blir grafisk feiende flott på et killcam som varer i typ 2-3 sekunder? Den eneste måten du burde bry deg på om du ser fienden eller ikke, er enten om det er via et sikte eller om de tea-bagger deg, ikke hvorvidt de er vakre. -tanks,fly og helikopter gjør for liten skade, spesielt på infanteri! Lurer på hva dice har tenkt på her? Balansering? Bruk luftkjøretøy mot andre kjøretøy og skaff deg bedre våpen. ..det jeg kom på i farta Da må jo spillet være ganske så bra, hvis det er slike ting som irriterer deg. Endret 30. oktober 2011 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er jo filter på konsoll? joda, men da kommer man ofte midt i en kamp på ønsket brett, så ved at man ender opp på et annet brett etterpå! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skammelig av EA Lage et spill de må pache for at det skal i de hele tatt funke Dagens Sist jeg sjekket het studioet bak spillet, DICE, ikke EA. EA er utgiver/sponsor/pappa, ikke spillutvikler. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 hvem tror du bestemmer ang spille utgivelsen dice? :!: dagens dice er nokk puppets i eas klør Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) ok, er generelt fornøyd med spillet, men her er en liten liste over det jeg IKKE liker hva jeg føler mangler: -teit at man ikke kan holde granaten så lenge man ønsker Enig. -tactical light midt på lyse dagen! Wtf? Lyser ikke en lommelykt midt på lyse dagen? Lager ikke trær lyd når de faller om kvelden? -skulle vært commo rose på konsoll også På hvilke(n) knapp(er)? man må noen ganger trykke x for å komme over bare en liten fortauskant, feks. Overdriver litt kanskje? -syntes fienden tåler litt for mye, må treffe minst 4-5 ganger før dem dør(noen ganger mere virker det som) Et tips: Hardcore. den funksjonen som viser avstanden til flaggene er JÆVLA IRRITERENDE Til å ha såpass mange klager er mye av det flisespikkeri, dette blir jo en smakssak. Er greiere å ha meter/yards under slik at man ser hvilken er nærmest, i stedet for å løpe mot et punkt for så å finne ut at det er den som er lengst unna etter min mening. [ -syntes noen av kartene er litt for uoversiktelige og at flagplaseringen kunne vært mere spredt 1: Uoversiktelig? Er det for mange bakker, kurver og svinger for deg? 2: På hvilke maps? [ - for mye texture popping på ps3, spesielt på fienden under kill cam! Hadde vært fint å vite om flere opplever dette,slik at jeg kan utelukke at det er noe feil? 1: Det er utrolig gamle maskinvarer vi spiller på, synes du texture poppinga er fæl så skaff deg en god PC, man kan ikke forvente grafiske prestasjoner på såpass gammel maskinvare. Skulle man fjernet mye av texture poppinga hadde jo grafikken blitt enda grellere, og deretter enda flere klager på den forferdelige grafikken. 2: Virkelig? Har det virkelig så mye å si for deg at fienden blir grafisk feiende flott på et killcam som varer i typ 2-3 sekunder? Den eneste måten du burde bry deg på om du ser fienden eller ikke, er enten om det er via et sikte eller om de tea-bagger deg, ikke hvorvidt de er vakre. -tanks,fly og helikopter gjør for liten skade, spesielt på infanteri! Lurer på hva dice har tenkt på her? Balansering? Bruk luftkjøretøy mot andre kjøretøy og skaff deg bedre våpen. ..det jeg kom på i farta Da må jo spillet være ganske så bra, hvis det er slike ting som irriterer deg. ja, spillet er bra, men er fortsatt en del småting som kan være litt irriterende i lengden;) Og hva mener du med balansering? Har du spilt bf2? Da hadde tanks og fly mye større effekt på infanteri, noe som også er mye mere realistisk og er klar over at hardcore er et mulighet og kommer nok til å spille mere hardcore etterhvert;) Får bare håpe det blir nok hardcore servere fremover! Endret 30. oktober 2011 av dan83 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 hvem tror du bestemmer ang spille utgivelsen dice? :!: dagens dice er nokk puppets i eas klør Du uttaler det som om det er EA som står bak spillutviklingen, det er vel ganske så feil DICE har fortsatt "stjerne status" til de som nekter å innse at DICE har spill under beltet som har hatt store feil og mangler (Mirror's Edge, Bad Company 2 etc etc), og skylder heller på EA som jo har spillstudio som Visceral, som har så og si frie tøyler til å gjøre hva de vil med produktet. Hadde du klaget på FIFA 12, eller serverkapasiteten hadde saken vært en annen, men å frikjenne DICE helt og holdent og legge skylda på EA er latterlig Og hva mener du med balansering? Har du spilt bf2? Da hadde tanks og fly mye større effekt på infanteri, noe som også er mye mere realistisk Ja jeg har det Men det var på PC hvor fly og tanks hadde mye mer å gjøre/skyte på, derfor oppleves effekten som større. Det var ikke mye som skulle til for å ødelegge tanks i BF2 heller, men kanskje jeg har en dårlig hukommelse? Og er realisme "your thing", så er vel strengt talt BF3, tre hopp i feil retning. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hmm, synes det er helt utrolig til hvor mye infanteri tåler fra rakketter sendt fra helikopteret. Har sendt flere raketter inn i en klynge, og det blir bare småskader virker det som. Det er kun fåtallet av gangene hvor jeg klarer å ta noen. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) hvem tror du bestemmer ang spille utgivelsen dice? :!: dagens dice er nokk puppets i eas klør Du uttaler det som om det er EA som står bak spillutviklingen, det er vel ganske så feil DICE har fortsatt "stjerne status" til de som nekter å innse at DICE har spill under beltet som har hatt store feil og mangler (Mirror's Edge, Bad Company 2 etc etc), og skylder heller på EA som jo har spillstudio som Visceral, som har så og si frie tøyler til å gjøre hva de vil med produktet. Hadde du klaget på FIFA 12, eller serverkapasiteten hadde saken vært en annen, men å frikjenne DICE helt og holdent og legge skylda på EA er latterlig Og hva mener du med balansering? Har du spilt bf2? Da hadde tanks og fly mye større effekt på infanteri, noe som også er mye mere realistisk Ja jeg har det Men det var på PC hvor fly og tanks hadde mye mer å gjøre/skyte på, derfor oppleves effekten som større. Det var ikke mye som skulle til for å ødelegge tanks i BF2 heller, men kanskje jeg har en dårlig hukommelse? Og er realisme "your thing", så er vel strengt talt BF3, tre hopp i feil retning. Nå surrer du fælt her, har da aldri klagd på hvor lite/mye tanks tåler! Det jeg snakker om er hvor MYE INFANTERI tåler fra skudd av tanks og helikopter! Er ikke ute etter simulator, for da hadde jeg spilt arma 2, men de må da beholde litt realisme også da, er du ikke enig? De prøver å ting skal se realistisk ut, så da bude de også ha litt realisme mens man spiller også og det er feil det du sier anngående bf2, for der gjorde kanoen fra helikopter MYE mere skade, samme gjaldt tanks også!Man måtte ikke treffe fienden like mange ganger som man må med en rifle, slik som det er på bf3 Endret 31. oktober 2011 av dan83 Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har drevet i hele dag å spille med jet. Dessverre dreper man veldig få, i alle fall i startfasen, så min score per minute har synket til 390 (og accurasy til hele 12%.......). Noen som har blitt gode med jagerflyene? Syns det er moro å fly med dem, spesielt siden jeg har jobbet med F-16 i et helt år. Ang. granat: *Hvis du skal kaste en granat, men ombestemmer deg, trykk R2, så får du beholde granaten. Syns bare det er greit, at man ikke kan holde så lenge man vil, for da må en time mye mer. Hvis noen av dere har Battlelog, så hadde det vært konge å fått en gjeng på en Platoon. BTW: Noen som syns den K.Island banen ligner EKSTREMT på en av de siste banene som kom på BC2 (glemt navnet på den)? Er fuckings helt prikk lik (spesielt de siste basene). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvilken konsoll? Har en platoon for ps3 og en facebook side. Sjekk ps3 vennelista tråden Jeg er god på fly. Hadde hel runde med fly på caspian border. Fikk 6 kills + flere disables der de jumpet ut. Har fått flares, stelth, missiles:). Startet med machinegun ogfikk da kun 3 kills i et game men var morro forde:) Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 :!: JADA 500m Marksman headshot med SV89 på Rusheration Firestorm !!! heisekran sniping ftw Lenke til kommentar
att Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lyser ikke en lommelykt midt på lyse dagen? Lager ikke trær lyd når de faller om kvelden? Du nekter virkelig å se hvor håpløst det er å gå rundt med et flomlys på hue? 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Lyser ikke en lommelykt midt på lyse dagen? Lager ikke trær lyd når de faller om kvelden? Du nekter virkelig å se hvor håpløst det er å gå rundt med et flomlys på hue? Må si meg fullstendig enig der. Det gir jo ingen mening at man kan bli blendet av en lommelykt midt på lyse dagen fra åtti meters hold. Og hvis man skal bli blenda av et lasersikte så må jo lyset treffe deg midt i pupillen, noe som er helt ufattelig usannsynlig at skal vare over mer enn et millisekund over store avstander. DICE er nok ikke uenige i fysiske sannheter, men de liker nok å innbille oss at soldatene de har utviklet er helt ufattelig presise med laserlysene sine. Endret 31. oktober 2011 av MækkTævvish 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lyser ikke en lommelykt midt på lyse dagen? Lager ikke trær lyd når de faller om kvelden? Du nekter virkelig å se hvor håpløst det er å gå rundt med et flomlys på hue? Og ikke minst et flomlys kombinert med kikkertsikte på rifla. Ja, det kan være et funksjon som er grei nok - men hvor realistisk er det? Jeg mener at de har tatt et kraftig strupetak på recon-klassen med å gjøre dette. Hensikten var vel kanskje å få folk til å campe mindre, men det går utover de recons som faktisk er med og hjelper til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har aldri blitt blendet av en lommelykt i dagslys. Som regel klarer jeg ikke engang se at den er påskrudd. Akkurat den funksjonen synes jeg de kunne spart seg for. Ikke nødvendigvis kun fordi det ikke er realistisk, men når det i tillegg er SINNSYKT irriterende, da blir jeg litt lei. Finn på noe annet. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Samme gammle suppa dette spillet :!: missing nyskapning og nytenking? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Min beste runde så langt, 5600+ poeng, 15 kills over 7000 etter ribbon ect. Dette er i forhold til mine 800-2500 jeg pleier å få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå