henrikrox Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Men så kjøper man ikke BF3 på grunn av SP modus. For min del kunne SP delen vært pac man... Helt enig, men nå er det jo på disken, så jeg måtte bare prøve det ut. Lenke til kommentar
att Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dette spillet kan umulig være heeelt 100 prosent ferdig til konsoll. Makan. Lægger gjør det også. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tror aldri dette spillet var helt ferdig, spesielt ikke når du får en patch på 175mb første gang du setter inn spillet. Og grensen på patcher fra MS er vel på rundt 10mb. De jobbet jo med spillet helt opptil release, men men. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Har ikke opplevd noe lagg jeg....Du har selvsagt åpnet porter som kreves i ruteren osv? Forøvrig er ikke DICE kjent for å slippe et spill for så å stikke av med pengene uten å fikse feil. BF2 er et fint eksempel på det Endret 30. oktober 2011 av haddis Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tips til headset til PS3 noen? Har sett litt på dette: http://www.ebay.com/itm/Silver-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset-Playstation-3-/200622080905?pt=Video_Games_Accessories&hash=item2eb6020389 Lenke til kommentar
att Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tips til headset til PS3 noen? Har sett litt på dette: http://www.ebay.com/itm/Silver-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset-Playstation-3-/200622080905?pt=Video_Games_Accessories&hash=item2eb6020389 Kjøp USB. Slipper å lade og voicen lagger ikke. Generelt også bedre headset. Jeg har dette; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340967 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er det mulig å spørre etter ammo eller medic på konsoll? Vet at man kan spotte fiender ved å trykke select, men er litt trist hvis det er eneste måten man kan kommunisere på Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) "Spot" lagmedlemmene dine. Om du spotter et lagmedlem som er Assault får han beskjed om at du trenger liv etc. Eller bruk mikrofonen. Endret 30. oktober 2011 av Lakus waits for no-one Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, hørt at det hjelper og bruke mikrofonen 2 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kan være frustrerende vanskelig å se fienden innimellom!:/ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Mange som spillet Battlefield som om det er Call Of Duty. Men om du ikke "run and gun" hele tiden. Men tar det litt mer rolig så ser man folk lettere. Jeg bruker og ligge ned ofte, da ser andre meg ikke så godt. Å jeg får bedre oversikt Var faktisk en Tank som kjørte forbi meg når jeg lå nede. Han la ikke merke til meg! Tøft Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) ok, er generelt fornøyd med spillet, men her er en liten liste over det jeg IKKE liker hva jeg føler mangler: -teit at man ikke kan holde granaten så lenge man ønsker -tactical light midt på lyse dagen! Wtf? -skulle vært commo rose på konsoll også -man må noen ganger trykke x for å komme over bare en liten fortauskant, feks. -syntes fienden tåler litt for mye, må treffe minst 4-5 ganger før dem dør(noen ganger mere virker det som) -den funksjonen som viser avstanden til flaggene er JÆVLA IRRITERENDE -syntes noen av kartene er litt for uoversiktelige og at flagplaseringen kunne vært mere spredt - for mye texture popping på ps3, spesielt på fienden under kill cam! Hadde vært fint å vite om flere opplever dette,slik at jeg kan utelukke at det er noe feil? -tanks,fly og helikopter gjør for liten skade, spesielt på infanteri! Lurer på hva dice har tenkt på her? ..det jeg kom på i farta Endret 30. oktober 2011 av dan83 1 Lenke til kommentar
att Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er egentlig skuffa. Spillet lever på ingen måte opp til all forhåndshypen. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Når slippes map packen? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dette spillet kan umulig være heeelt 100 prosent ferdig til konsoll. Makan. Lægger gjør det også. Tehrqn highway er den ærste av de. Lagger no sykt. Men det er ikke nettlagg. Ermfeil på spillet. Men de jobber med det og i neste patch blir det fikset Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Skammelig av EA Lage et spill de må pache for at det skal i de hele tatt funke Endret 30. oktober 2011 av samco Lenke til kommentar
att Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dette spillet kan umulig være heeelt 100 prosent ferdig til konsoll. Makan. Lægger gjør det også. Tehrqn highway er den ærste av de. Lagger no sykt. Men det er ikke nettlagg. Ermfeil på spillet. Men de jobber med det og i neste patch blir det fikset Jeg håper neste patch også gjør noe med aimingen. Jeg fikser den bare ikke. I BC2 var den perfekt. I BF3 er jeg skikkelig ræva. Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Battlefield 3 er det første battlefield jeg spiller. Kan noen være så snill å forklare meg alle de forskjellige symbolene på skjermen? Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 stjerner, piler, firkanter osv. Og hvorfor hender det at fiendens navn kommer over spilleren? Ikke vanskelig for en nybegynner å bli forvirra av sånt. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skyt det som er rødt, ikke skyt det som er grønt eller blått. Funker for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå