Blax Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har ikke opplevd store problem jeg. Litt lagg i dag men. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 ... De jobber med det Det er bra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Dette squad-systemet er så ufattelig frustrerende. Trykke start for å få opp venner osv - okey. Sitte å se på ingenting og ikke ha noe peiling på hva som blir gjort eller om spillet i det hele tatt søker etter en server - ikke okay. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Må sees: http://www.youtube.com/watch?v=b8rh5Q6lgGw&feature=youtube_gdata_player 2 Lenke til kommentar
ketle Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg skaffa meg spillet til Xbox igår, og syns det er ganske bra. Hvis noen har lyst til å spille, er det bare å legge meg til. Merk at jeg kun spiller for moro skyld, jeg er egentlig ganske dårlig. I alle fall når det kommer til K/D, får jo som regel en del poeng. Gamertag: lonehipster La deg til. Mitt nick er D0mitian på Xbox. Legg meg gjerne til om det flere som vil spille litt casual. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 samme her, spiller ikke bf3 seriøst, bare for morro så hvis noen vil spille, bare legg meg til også. Virtua Henrik Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Går det ann å spille feks 1 mot 1 i privat match? Jeg er skikkelig ræva i dette spillet og spesielt med helikopter og fly. Trenger a lots of pratice :/ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Må sees: http://www.youtube.com/watch?v=b8rh5Q6lgGw&feature=youtube_gdata_player Absolutt, har spilt BF serien fra dag, og vist du kommer deg inn på et team som fungerer er det KNALL! Men kan merke det er mange CS og CoD spillere på BF3 akkurat nå... Løp, skyt, bli drept.... Like gøy hver gang å stå å se på fra spawn. Det rare er at de ikke lærer. Er stofornøyd med spillet på PS3 vertfall, ikke opplevd et eneste problem, i motsettning til PC folka Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei folkens.. Vet nesten ikke om jeg tørr spørre jeg, virka som det var noen irriterte folk her inne, ihvertfall sist jeg spurte om noe i denne posten.. hehe =/ Men vi prøver, hva er egentlig cd 2 til? Spiller på xbox, og har installert begge cdène.. Og på cd 2 står det at den inneholder singelplayer, men jeg installerte begge diskene og satt så inn cd1 for å spille, kunne da spille både singelplayer og multiplayer.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Su kan sikkert bruke begge diskene til å starte både online og multiplayer, ettersom du har installert beggge diskene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Noen som vet om Dr.Pepper koder fungerer med europeisk PSN? Hvis tilfelle tenkte jeg å kjøpe noen. http://www.ebay.com/...#ht_1656wt_1185 Endret 30. oktober 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Veldig imponert over grafikken på xbox360. Hadde ikke store forventingene etter og ha sett dette på PC. Men grafikken er top top! Blir helt satt ut noen ganger Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Må være en av tidenes dåligste lauch av et spill :!: For ei suppe av EA Troll. 2 Lenke til kommentar
att Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det jævla flomlyset på hue er noe av det mest håpløse jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Litt teit at det er support som har claymore, og ikke recon. Hadde ikke gjort noe om det hadde vært flere LMGs, f.eks. MG3, MG36, PKM, eller AUG. Noen som har unlocka mortar enda? Endret 30. oktober 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Spilte ferdig campaign saken i natt, og anmelderne tulla virkelig ikke når de sa at den var ganske kort/bad. Den har sine lyspunkt, men hvordan det helle er satt sammen, og at masse er quick time events skuffer meg litt. Men da er jeg ihvertfall ferdig med det dårlige, og i dag blir det MP hele kvelden ;D Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Men så kjøper man ikke BF3 på grunn av SP modus. For min del kunne SP delen vært pac man... 2 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan muter man folk på ps3???Tar voip av på squad, men kan fortsatt høre folk chatte Jævla irriterende!! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan forlater jeg en kamp, uten og gjøre det mitt inni? får jo ikke endra våpna mine pga dette Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Bare jeg som opplever mye "texture popping" på ps3 versjonen? Virker som ting innimellom henger litt etter, spesielt når man ser fienden på kill cam:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå