Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som om de har samme sensitivitet på kontrollen om du sikter inn eller ikke, tror jeg. Det er kanskje derfor dere opplever det som ustabilt? Jeg har i alle fall vendt meg til det nå, og ting er toppers... med unntak av en ting:

 

...jeg irriterer meg fremdeles grønn og blå over at DICE ikke lar meg få lov til å spille med vennene mine på ordentlig vis. Når jeg og tre andre går i en egen squad FØR vi joiner en game, så kunne jeg tenke meg at vi faktisk havna i samme squad i gamen, og ikke i vilt forskjellige squads og på motsatte teams... :mad:

Endret av MækkTævvish
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker som om de har samme sensitivitet på kontrollen om du sikter inn eller ikke, tror jeg. Det er kanskje derfor dere opplever det som ustabilt? Jeg har i alle fall vendt meg til det nå, og ting er toppers... med unntak av en ting:

 

...jeg irriterer meg fremdeles grønn og blå over at DICE ikke lar meg få lov til å spille med vennene mine på ordentlig vis. Når jeg og tre andre går i en egen squad FØR vi joiner en game, så kunne jeg tenke meg at vi faktisk havna i samme squad i gamen, og ikke i vilt forskjellige squads og på motsatte teams... :mad:

 

Velger dere å ikke gå inn i squad under loading skjermen? Jeg og godeste Krosjefen her inne forbannet oss villt over det same. Kom på forskjellige lag osv. Valgte vi å ikke joine en squad, endte vi faktisk opp i samme squad på ett vis....

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hallo godtfolk! Er det noen der ute som har erfaring med en slik Frag FX-kontroll? Vurderer å kjøpe en til Battlefield spillinga, men vil ikke svi av nesten en hel høvding på noe som ikke virker skikkelig.

 

Anyone?

 

:)

 

 

Prøver igjen. Noen som har prøvd Frag FX kontroll på ps3 eller xbox? Hvordan er det å spille med det?

Lenke til kommentar

Det virker som om de har samme sensitivitet på kontrollen om du sikter inn eller ikke, tror jeg. Det er kanskje derfor dere opplever det som ustabilt? Jeg har i alle fall vendt meg til det nå, og ting er toppers... med unntak av en ting:

 

...jeg irriterer meg fremdeles grønn og blå over at DICE ikke lar meg få lov til å spille med vennene mine på ordentlig vis. Når jeg og tre andre går i en egen squad FØR vi joiner en game, så kunne jeg tenke meg at vi faktisk havna i samme squad i gamen, og ikke i vilt forskjellige squads og på motsatte teams... :mad:

De jobber med det

Lenke til kommentar

Om jeg installerer cd1 først, så cd 2. Og så starteter spillet, vil jeg da få spørsmål om å installerer HD pack?

Isåfall skal jeg takke nei da? ettersom jeg har installert begge diskene først?

Ingen?

 

For endte gang, du skal få en forespørsel om du vil installere pakken. Og verden går neppe under om du hadde prøvd.

 

Og du skal selvfølgelig takke ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det virker som om de har samme sensitivitet på kontrollen om du sikter inn eller ikke, tror jeg. Det er kanskje derfor dere opplever det som ustabilt? Jeg har i alle fall vendt meg til det nå, og ting er toppers... med unntak av en ting:

 

...jeg irriterer meg fremdeles grønn og blå over at DICE ikke lar meg få lov til å spille med vennene mine på ordentlig vis. Når jeg og tre andre går i en egen squad FØR vi joiner en game, så kunne jeg tenke meg at vi faktisk havna i samme squad i gamen, og ikke i vilt forskjellige squads og på motsatte teams... :mad:

 

Velger dere å ikke gå inn i squad under loading skjermen? Jeg og godeste Krosjefen her inne forbannet oss villt over det same. Kom på forskjellige lag osv. Valgte vi å ikke joine en squad, endte vi faktisk opp i samme squad på ett vis....

 

Spørsmålet på loading-skjermen er jo om du vil være med i et squad, som BF setter opp for deg. Men hvis du allerede er i et squad fra menyen, så svarer du nei, fordi da trenger du ikke BF til å lage et squad. Inviklet, men ikke så vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Om jeg installerer cd1 først, så cd 2. Og så starteter spillet, vil jeg da få spørsmål om å installerer HD pack?

Isåfall skal jeg takke nei da? ettersom jeg har installert begge diskene først?

Ingen?

 

For endte gang, du skal få en forespørsel om du vil installere pakken. Og verden går neppe under om du hadde prøvd.

 

Og du skal selvfølgelig takke ja.

 

Beklager at jeg spurte, bare synes det var så rart at jeg skal svare ja da, ettersom jeg allerede har installert begge cdène.. men men =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...