Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mange års development, enda har de så mange irriterende elementer som får meg til å ikke ville starte opp BF3 igjen, sålenge jeg har COD.

- Idiotiske spawnsystemet som igjen, og igjen spawner meg i fiendens crosshairs, respawntiden, der du må sitte å se hva fienden gjør en liten stund før du får deploye selv, aimdelayen på ps3(xbox også?), og noe av det verste er jo at squad systemet ikke fungerer! Hva er vitsen med å spille med en venn, når dere ikke engang kommer på samme team? Forbanna tull, skal jeg si deg. Også har man de ustabile EA serverne som lar deg spille når de selv vil.

 

Jaja, folk får like hva de vil av spill, men jeg for min del ga meg etter knappe 10t spilt.. Dog, bf3 er ypperlig om du er beruset/høy, da gleden av spillet høynes betraktelig, og nedturene blir sterkt redusert ;-)

 

- ir drnk.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å spille med en venn, når dere ikke engang kommer på samme team? Forbanna tull, skal jeg si deg. Også har man de ustabile EA serverne som lar deg spille når de selv vil.

 

Har ikke hatt problemer med dette. Får alltid spilt på lag med vennene mine om jeg vil det. Har heller ikke hatt problemer med de ustabile EA serverne. Ikke lagt merke til noe sånt. :hmm:

Lenke til kommentar

Nå har jeg spillt lite på xbox versjonen kontra PC, men vi har slitt en del med at party funksjonen i BF3 rett og slett er helt jalla om man er flere enn 2 personer på konsoll Artig når 1 person havner på andre laget, og vi må begynne med å bytte teams etc. Dette fungerte jo helt utmerket i BC2, så at de skulle rævkjøre dette i BF3 er for meg ett mysterium.

 

Som ett lite tips til andre kan det være smart å hake av for servere med 1-5 ledige plasser ;)

Lenke til kommentar

PS3 her.

 

Har ikke opplevd lægg i det hele tatt, spawner aldri midt i siktet til motstanderen, men det er fordi jeg kun spawner på lagkompis så han dekker meg i 99,9% tilfeller. Good for him, good for me!

 

Eneste hatet jeg har mot dette spillet er at man ikke kan forbli på et kart, men MÅ ta del i en rotasjon som inkluderer et par brett jeg fint kunne klart meg uten. Det resulterer i at mange quitter for å søke opp kart de vil spille på igjen..

 

Har hatt maange sessions i team deathmatch de siste dagene og gikk tilbake til Conquest i går. Det var en befriende, avslappende opplevelse, og den intensiteten i deathmatch har gjort meg til en mer balansert og kald spiller på de store kartene i Conquest.

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

PS3 her.

 

Har ikke opplevd lægg i det hele tatt, spawner aldri midt i siktet til motstanderen, men det er fordi jeg kun spawner på lagkompis så han dekker meg i 99,9% tilfeller. Good for him, good for me!

 

Eneste hatet jeg har mot dette spillet er at man ikke kan forbli på et kart, men MÅ ta del i en rotasjon som inkluderer et par brett jeg fint kunne klart meg uten. Det resulterer i at mange quitter for å søke opp kart de vil spille på igjen..

 

Har hatt maange sessions i team deathmatch de siste dagene og gikk tilbake til Conquest i går. Det var en befriende, avslappende opplevelse, og den intensiteten i deathmatch har gjort meg til en mer balansert og kald spiller på de store kartene i Conquest.

 

Helt enig anngående det du sier om at man ikke kan forbli på et kart! Neste latterlig at de enda ikke har kommer med noen dedikerte servere ;)

Lenke til kommentar

Bare meg som HATER USAS 12? Er jo nesten umulig å spille når 50% av motstanderlaget løper rundt med usas.

 

I CQC så er nok Usas 12 med frag ganske heftig, men jeg er support og gjør det jeg kan best: supress, dele ut ammo og knerte folk på avstand. Spiller jeg deathmatch eller på trange brett med masse folk så bytter jeg til noe som er bedre short range. Får snart UMP45 (rank 15) eller hva den heter og det gleder jeg meg til..

 

edit: ser på diverse andre forum at mange syter over at USAS12 med frag er OP osv osv. I de fleste tilfellene er dette fordi de ikke skjønner hvordan man spiller BF3. Alt du trenger for å ta de fleste er en teammate (eller fler) og god kommunikasjon. Lurer dem ut med en mann og flanker dem med en annen = win. Elsker å spille mot folk hvor jeg ser at de jobber sammen som et lag hvor en dekker, to løper og en dekker bakover osv.

Når jeg ikke er på lag med noen jeg kjenner er det jæævelig langt mellom squads hvor det foregår en form for kommunikasjon. Ser at mange spiller BF som om det var MW og det er trist... oi lang edit gitt :)

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

Bare meg som HATER USAS 12? Er jo nesten umulig å spille når 50% av motstanderlaget løper rundt med usas.

 

I CQC så er nok Usas 12 med frag ganske heftig, men jeg er support og gjør det jeg kan best: supress, dele ut ammo og knerte folk på avstand. Spiller jeg deathmatch eller på trange brett med masse folk så bytter jeg til noe som er bedre short range. Får snart UMP45 (rank 15) eller hva den heter og det gleder jeg meg til..

 

edit: ser på diverse andre forum at mange syter over at USAS12 med frag er OP osv osv. I de fleste tilfellene er dette fordi de ikke skjønner hvordan man spiller BF3. Alt du trenger for å ta de fleste er en teammate (eller fler) og god kommunikasjon. Lurer dem ut med en mann og flanker dem med en annen = win. Elsker å spille mot folk hvor jeg ser at de jobber sammen som et lag hvor en dekker, to løper og en dekker bakover osv.

Når jeg ikke er på lag med noen jeg kjenner er det jæævelig langt mellom squads hvor det foregår en form for kommunikasjon. Ser at mange spiller BF som om det var MW og det er trist... oi lang edit gitt :)

 

Mye bra ord der ja :)

Blir det mye USAS og COD spilling stikker jeg fra serveren. Det er lagspill hele veien som gjelder. Og når jeg først finner en server som lagspill står i fokus kan jeg sitte i flere timer :) Er faktisk bare 1 level unna USAS men skal på trass ikke bruke den fordi slikt hører hjemme i COD...

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt på xbox uten patch/map pack leeeenge så kjøpte jeg de nye mapsa i går. (og patch)

Første jeg merker er at det er gjort noe med hvordan spillet er lagt opp i forhold til medspillere og rank.

Vanskelighetsgraden er mye høyere.......spilte 1 time og så kun 2-3 stk som var under lev 30 i rank.Kunne bare glemme å prøve fly+helikopter....ble skutt ned med engang,ofte før jeg fikk letta :/

Nei synes spillet var mye morsommere når jeg kunne "leke" litt og teste ut forskjellige moduser uten å bli killa med engang,selv om oppdragene og laget er prioritet1.

Men viktigere å ha det gøy enn å ha nye maps så derfor sletter jeg patch og map pack :)

Endret av Blu-Boss
Lenke til kommentar

Må si jeg begynner å lure.

 

I går kjøpte jeg endelig B2K og installerte på PS3'en. Det første jeg opplever var så syk lægg at jeg bare kunne legge fra meg spillet. Kasta en håndgranat f.eks og ser 4-5 håndgranater bli kasta rett etter hverandre og fyren min stopper opp hele tiden. --- Aldri opplevd før!! --

 

1) Dette var pga B2K

B) Jeg spilte lørdag kveld (sjelden jeg får spilletid av fruen da)

III) Det er en lægg-epidemi som endelig infiserte min kopi av BF3

 

Skal spille litt igjen i kveld for tidligere søndager har jeg aldri opplevd lægg før... Fortsetter det slik gidder jeg ikke å spille dette spillet mer.

Lenke til kommentar

Sorry å måtte gni det inn, men jeg har hatt B2K siden det kom, og jeg har fortsatt til gode å oppleve slik lag du beskriver der.

 

Det var helt sykt mye.. Håper det bare var fordi det antageligvis var høy trøkk på serveren, De mest høylytte på slike forumer pleier jo å være små utålmodige barn = spiller som oftest i helgene = mer press på server. Jeg spiller som oftest etter legge tid for småtroll...

Lenke til kommentar

Samme her, men har hørt om mange som har hatt samme problemet, dog i andre spill. Det som pleier å fikse det er å slette install-files og installere på nytt.

 

Hører mye rart he he, skal prøve å fjerne patchen (hvis det går) og se om det hjelper hvis jeg opplever lagget igjen i kveld. Skal bare vente til kidsa på nettet har lagt seg..

Lenke til kommentar

Samme her, men har hørt om mange som har hatt samme problemet, dog i andre spill. Det som pleier å fikse det er å slette install-files og installere på nytt.

 

Hører mye rart he he, skal prøve å fjerne patchen (hvis det går) og se om det hjelper hvis jeg opplever lagget igjen i kveld. Skal bare vente til kidsa på nettet har lagt seg..

 

 

Som sagt så gjort. Ingen lagg under hele sesjonen i går - holdt på fra 22 til 00 ca og hadde hverken input lagg, fps lagg, stuttering eller syngende unger i øret så det var (nesten) perfekt.

Unlocka første assignmenten, en QB955 LMG. Litt spesielt å ha et 12x scope som tar halve skjermen til å begynne med. Ble mye rushing og no-scoping for å si det sånn, men elsker lyden på den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...