Madebyme Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Noen som vet hva de medaljene her betyr? Det er på en amerikaner vell og merke. Endret 24. september 2011 av Madebyme Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Fra venstre: Achievement Medal, Good Conduct Medal, National Defense Service Medal og Global War on Terrorism Service Medal. Den med stjerne/sirkel i midten har jeg ikke klart å identifisere enda. Redigert: Jeg er litt usikker på nummer tre. Endret 24. september 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Tusen takk, det hadde vært til virkelig hjalp om du hjalp meg å prøve å finne det ut! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvor fant du bildet? Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Det er et privat bilde Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg finner ikke nummer tre og fire på Wikipedia-listen, så jeg må dessverre gi opp. Men de tre andre er jeg rimelig sikre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå