Cuneax Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Øker gevinsten med 222 prosent. Knallsuksess for Spotify Lenke til kommentar
Nator Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det lønner seg å gjøre noe fornuftig. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nå kan de til h**** se til å få ut fingern og fikse en versjon som virker på android 3.X Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kanskje de mindre kjente artistene også får penger da... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 De må begynne å kutte ut gratistjenesten. De fleste folk er hekta uansett. Og mange har bygget seg opp playlists over god tid. Kjedelig å miste de. Så om de må betale 50 kr i måneden så gjør de det. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Gratis tjenesten er såpass amputert at de som kjører gratis versjonen ville neppe være interresert i å betale, og går heller over til Winamp og lokalt lagrede låter. Lenke til kommentar
Rotten_ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Deilig dame, how can I meet her? Lenke til kommentar
Mac_31 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvis nå Spotify kan få bedre kontrakter med plateselskapene, så ville det bli enda bedre. Mao. at ikke de fleste store jazzalbumene fra 50-70-tallet mangler halvparten av sporene eller mer, og at de mange bandene som har trukket flere av albumene sine fra Spotify igjen godtar distribusjon av musikken sin. (Her har Wimp en stor fordel.) En annen ting er at Spotify har vært veldig treig med å konvertere musikkdatabasen over til 320kbps kvalitet, så selv om man er premium kunde så er kun høykvalitetsfilene i et mindretall. Det virker nå som at Spotify er i ferd med å skjerpe seg på dette området, men jeg er fremdeles noe avventende her. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Gratis tjenesten er såpass amputert at de som kjører gratis versjonen ville neppe være interresert i å betale, og går heller over til Winamp og lokalt lagrede låter. For meg er det omvendt. Gratis-tjenester er såpass begrenset at jeg heller betaler enn å styre med lokalt lagret musikk. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Syns de skal jobbe for å få Metallica, Tool, Pink Floyd of Eagles til Spotify også. Og ikke sperre album for folk som bor i feil land. De bør også åpne alle sanger for bruk på mobil. 2 Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Selv sitter jeg på gjerdet, har lyst til å betale for spotify og slette hele min musikksamling men, de må få inn fler artister. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Syns de skal jobbe for å få Metallica, Tool, Pink Floyd of Eagles til Spotify også. Og ikke sperre album for folk som bor i feil land. De bør også åpne alle sanger for bruk på mobil. Send dem en mail. Jeg tror ikke de har tenkt på det før. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kanskje de mindre kjente artistene også får penger da... Tviler på det. Tipper de dytter for mye penger til de store artistene, for å beholde dem, og dropper de små for å holde på kundene. Er glad man fremdeles kan kjøpe musikk på CD, slik at jeg får det jeg vil ha, og pengene mine går til artistene jeg ønsker, og ikke til de som alle andre hører på. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Når de begrenset spotify free regner jeg med de fikk en gigantisk opptur, de gjorde det rett. Lagde en knakendes god tjeneste, lot oss prøve, og like den. Og så lurte de oss over på betaling. Og jeg er strålende fornøyd med det. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Syns de skal jobbe for å få Metallica, Tool, Pink Floyd of Eagles til Spotify også. Og ikke sperre album for folk som bor i feil land. De bør også åpne alle sanger for bruk på mobil. Send dem en mail. Jeg tror ikke de har tenkt på det før. Allerede gjort Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Nå kan de til h**** se til å få ut fingern og fikse en versjon som virker på android 3.X Funker utmerket på 3.1 på Motorola Xoom'en min! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Suverene nyheter! Er sikker på at dette vil bli en veldig viktig tjeneste i fremtiden! Har ingen problemer med å støtte med 99 kr i måneden! Hvis nå Spotify kan få bedre kontrakter med plateselskapene, så ville det bli enda bedre. Mao. at ikke de fleste store jazzalbumene fra 50-70-tallet mangler halvparten av sporene eller mer, og at de mange bandene som har trukket flere av albumene sine fra Spotify igjen godtar distribusjon av musikken sin. (Her har Wimp en stor fordel.) En annen ting er at Spotify har vært veldig treig med å konvertere musikkdatabasen over til 320kbps kvalitet, så selv om man er premium kunde så er kun høykvalitetsfilene i et mindretall. Det virker nå som at Spotify er i ferd med å skjerpe seg på dette området, men jeg er fremdeles noe avventende her. Jeg velger å vente til disse artistene komme til Spotify, fordi jeg synes tjenesten er utrolig bra. Å støtte Spotify er win-win for alle. Ting blir bare bedre og bedre. 320kbps-konverteringen har vært skuffende i begynnelsen ja, men dette skal ha blitt forbedret i det siste, kanskje grunnet klager og oppmerksomhet rundt dette. Selv sitter jeg på gjerdet, har lyst til å betale for spotify og slette hele min musikksamling men, de må få inn fler artister. Det øker stadig, det merker jeg selv. Men noen blir også borte dessverre. Men i fremtiden vil det komme mye mer, det er 100% sikkert. Tror uansett du vil finne mye bra om du leter litt. Er selv avhengig av spotify, har funnet utrolig mye musikk der! Lenke til kommentar
Mac_31 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Kan for øvrig nevne at jeg bruker både Wimp og Spotify, og synes begge utfyller hverandre bra mht. musikkutvalg (selv om jeg bruker mest tid på Spotify).. Ellers helt enig, Spotify er en glimrende tjeneste, og er virkelig verdt 50-100 kr i måneden. Jo flere som får seg et kjøpe-abonnement, jo mer penger går til artister og jo bedre musikkutvalg får man i Spotify. Spotify er virkelig verdt 99kr i måneden spør du meg.. Endret 26. september 2011 av Mac_31 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Blir interessant å se hvordan dette utvikler seg i framtiden (musikk, og betaling av det) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå