Gå til innhold

Vurderer salg av Galaxy S2, usikker på pris...

Anbefalte innlegg

Hei!

Sent i sommer kjøpte jeg Galaxy S2, men jeg vet ikke om dette er telefonen for meg. Derfor vurderer jeg å selge, men er usikker på hvor mye jeg kan få for den.

Telefonen er under to måneder gammel, og har aldri fått slagskader. Skjermen er ripefri, og jeg har et minnekort på 32GB (Class 4) som jeg kan legge ved (om kjøper ønsker det).

Noen som har tanker om hvor mye jeg kan få for den? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Enig. Prøv deg på 4k, settle for 3.5k

Tipper den går for 2K. Ikke kritiser meg før den er solgt... Jeg har solgt telefoner før på finn.no og det er ikke mye å hente, selv for telefoner som er nye, sexy og strøkne. :nei:

Selv om den skulle være et feilkjøp, så tjener du ingen verdens ting på å selge den og deretter kjøpe en telefon som passer deg bedre. Kos deg heller med feilkjøpet ditt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Tipper den går for 2K. Ikke kritiser meg før den er solgt... Jeg har solgt telefoner før på finn.no og det er ikke mye å hente, selv for telefoner som er nye, sexy og strøkne. :nei:

Har fått et tilbud på 3200... syns det er litt lite, selv om tlf er brukt... :dontgetit:

Oh snap

Har fått et tilbud på 3200... syns det er litt lite, selv om tlf er brukt... :dontgetit:

Jeg hadde ventet noen dager.. Si til nestemann at du har fått et bud på 3.5k å se hva han/hun sier :D

Lenke til kommentar

Oh snap

Jeg hadde ventet noen dager.. Si til nestemann at du har fått et bud på 3.5k å se hva han/hun sier :D

Det er vel kanskje best ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...