Gå til innhold

Farge barten?


tmg

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at dette er et noe absurd spørsmål, men prøver likevel.

Jeg har en latterlig dårlig skjeggvekst, men har nå spart meg en bart (mest bare for å prøve) i fire uker.

Får skjegg kun på bart og haka(ikke under kjeven og ikke med enn et 2 cm høyt og 4-5 cm bredt felt). Så da ble prosjektet kun bart.

 

Har faktisk begynt å få noe som kan kalles bart nå, men jeg har ganske lyse hår i den, lurer derfor på om jeg kan farge den litt mørkere og om det finnes noe jeg kan bruke til dette.

 

Hvorfor, lurer dere kansje?

Drømmer om muligheten til å gro helskjegg eller 3-dagers eller lignende, men jeg tviler på at det noen gang kommer til å skje(jeg har et brysthår, bare for å understreke min manglende maskulinitet :( ).

Men jeg har som sagt dårlig skjeggvekst, og en mørkere bart blir det nærmeste jeg kommer til å ha normal skjeggvekst enn så lenge, og jeg vil prøve! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så et bilde en gang av en som hadde testet det. Huden på overleppen ble så irritert at den svulmet opp. Fyren barberte bort håret og ble gående med en barteformet knallrød hevelse til det gikk over. Stilfullt.

 

Det finnes egne ansiktshårfargeprodukter som kanskje gir bedre resultat, men hvis veksten er for tynn tror jeg det blir mopedbart samme hvordan du farger det.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...