Bolivar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei, lurer litt på hva jogging vil gjør med meg. Har planer om kanskje 20 minutt tre ganger i uken, bare for å få igang systemet litt. Men spørsmålet mitt er. Jeg veier 65 kilo, og er 185 høy. Spiser omtrentlig ett brød om dagen, fordelt på frokost, lunsh og kveldsmat, og en grei middag. (rundt 2-300 gram kjøtt/fisk + tilbehør (ris, grønnsaker, saus osv.)) Hvordan vil jogging påvirke meg? Blir jeg slankere, lettere, tynnere? Bør jeg komplimentere med proteinpulver, karbs? Vil trene, og opp i vekt, kanskje få litt overskudd i hverdagen, og en kompis spurte om jeg ville bli med å jogge. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Styrketrening hadde vært noe for deg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Om du vil opp i vekt, så spis nok, og tren styrketrening! Jogging for deg vil ikke hjelpe deg med å nå målet om å gå opp i vekt. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Men vil jeg gå ned? Vil øke kondisjonen. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Vist vekten din er stabil med det kostholdet du har no, og du plutselig begynner å jogge tre ganger i uken uten å øke matinntaket vil du gå ned i vekt ja. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nå tenker du alt for mye og overkompliserer ting. Skal du ha bedre kondisjon, så må du løpe. Skal du opp i vekt må du spise mer. Enkelt og greit. Og tre ganger 20 minutter jogging er så lite at det neppe vil påvirke vekten din nevneverdig, du blir dessuten mer sulten når du trener. Kort oppsummert: Bedre kondisjon: Løp Opp i vekt: Spis mer Bedre kondisjon og opp i vekt: Løp + Spis mer Bedre kondisjon og opp i vekt + mer muskler: Løp + Spis mer + Styrketrening Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nå tenker du alt for mye og overkompliserer ting. Skal du ha bedre kondisjon, så må du løpe. Skal du opp i vekt må du spise mer. Enkelt og greit. Og tre ganger 20 minutter jogging er så lite at det neppe vil påvirke vekten din nevneverdig, du blir dessuten mer sulten når du trener. Kort oppsummert: Bedre kondisjon: Løp Opp i vekt: Spis mer Bedre kondisjon og opp i vekt: Løp + Spis mer Bedre kondisjon og opp i vekt + mer muskler: Løp + Spis mer + Styrketrening Enkelt og greit Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg ville trent styrke og kanskje kjørt en kardio økt i uken. Prøvd å fått litt mer proteiner i kostholdet. Noe spesielt du trener til siden du vil ha bedre kondisjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå