Fi5kuS Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Som emnetittelen sier; Er Xbox Live nede? Skulle til å recovre gamertagen min da det stopper opp halveis i nedlastning med en beskjed om at Live er "currently unavailable".. Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nei er inlogget nå Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Som emnetittelen sier; Er Xbox Live nede? Skulle til å recovre gamertagen min da det stopper opp halveis i nedlastning med en beskjed om at Live er "currently unavailable".. Får opp samme shiten når jeg skal recovre gamertagen min..... :/ Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvorfor recovre gamer taggen? min tar 3 timer eller mere Lenke til kommentar
SuperGoo Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Her kan du til en hver tid se status: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-live-status Veldig kjekk. ALt er oppe nå Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Mulig at den massive Gears3 spillinga nå stresser live serverne Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 får forsatt ikke recovra gamertagen! Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har tagget mitt på en usb stikke for handy hvis man tar seg en tur til en kompis Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Eg har problemer med å spele online for tida. Sjølv om internettsignalet er bra "laggar" det som berre det same kva slags spel eg spelar. Battlefield BC2 har vore "laggfri" fram til no, men no går det ikkje an å spele det utan at det "laggar". Dette gjeld andre spel og, og det byrjar og irritere meg no som BF3 demoen kjem. Er det nokon annan som opplever det same, eller som kanskje veit kva det kan vere? Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Bump. Xbox Live ser ut til å være nede nå, i følge Yahoo: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111003095432AApbjpZ Status: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-live-status Noen som vet hvorfor? Hvor lenge? Hackers? Endret 3. oktober 2011 av Smål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ai ai ai. Whats up, Microsoft? Lenke til kommentar
Fredr1k Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hva FAEN skjer med Xbox Live da? Forbanna piss, endelig er dama borte en kveld og så skal xboxen gå til helvete?! FAAAAEN Jeg betaler jo for Live, ikke for å være offline. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Når jeg får meg dame (er dog bare 16 år), så skal jeg snakke med en spåmann/kone for å høre hvilken dag Xbox LIVE er mest aktivt og få dama ut den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå