Soildor Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei fekk sølt ein god del vatten over forsterkeren og nå går den bare i protect mode, akkorat som om den slår seg på og av. Har stått på tørk i ca 3 dager og koblet den til for 5 min siden og da gjekk den bare i protect mode... noken tips på hvordan eg kan få fikset den? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Mulig den har brent en krets eller noe, sto det strøm på når vannet traff? Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Mulig den har brent en krets eller noe, sto det strøm på når vannet traff? japp spelte musikk då de sjedde desverre.. va igrunnen de ej frykta Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Siden den er såpass tett hadde jeg latt den stå en uke til og tørke. Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Siden den er såpass tett hadde jeg latt den stå en uke til og tørke. ok får legge den på tørk til neste helg då eneste plassen de ha komt inn vatne er ved justerings brytarane på toppen sovidt eg såg då eg demonterte topp plata Endret 24. september 2011 av Soildor Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Tipper du kan glemme å fikse dette selv, så den må nok på rep, men da kaster du den heller, og kjøper noe nytt og bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå