bingolotto Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Bestilte en komplett.no-pc for 9 dager siden og fikk den i dag! (YEY) Når jeg skrur den på så biper den og på den sorte skjermen står det CPU FAN ERROR!(NEY) Er det noe jeg som bruker kan gjøre eller er det bare å sende tilbake å si fiks? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Du kan åpne kabinettet og se om CPU viften går rundt. Om den går rundt så sjekker du at den er koblet til CPU_FAN headeren. Om den ikke går rundt så sjekker du kabelen og kobler den til CPU_FAN Endret 24. september 2011 av Pastafarian Lenke til kommentar
bingolotto Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Kan man åpne kabinettet uten å ødelegge for garanti? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har aldri hørt om at komplett nektet garanti pga at en har sjekket at kablene sitter skikkelig i en stasjonær maskin. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ta heller å send tilbake til dem. Om du evt åpner det så kan de lett skylde på at det var du som forårsaket dette. :!: Lenke til kommentar
bingolotto Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 uppdate i saken.. fant et klistremerke der det sto hvilke komponenter som var montert og der er CPU kjøleren markert i gult? Tror jeg venter til mandag for å ringe kundeservice. Er kanskje like greit. fml. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er det stock-kjøler eller tredjeparts? Enkelte hovedkort krever så så mange rpm. og det er det ikke alle tredjeparts kjølere/vifter som leverer. Se om du kan gå inn i BIOS og deaktivere CPU-fan overvåkning eller noe sånt. Hva det kalles kommer litt an på hvilket hovedkort du har. Hvis du ikke får det til kan du poste hvilken modell du har her så kan jeg/andre hjelpe deg med det Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 når man bestiller en ferdig pc fra komplett så skal man ikke måtte gjøre annet enn å skru den på. Så her ville jeg tatt kontakt med komplett for å høre hva de har å si om saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå