Kurt P Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei, hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 ? Jeg mener hvordan kan jeg fjerne informasjon om meg når mitt nr skrives inn. Ser det er mange nr til folk som ikke det er registrert noe informasjon på. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ring din opperatør og reserver deg mot nummeropplysning. Noen opperatører lar deg gjøre dette på nettsidene... Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei, hvordan gjør man dette? Dersom det er informasjon som du selv har lagt inn via en registrert bruker på gulesider.no, så må du kontakte de for å få fjernet eller endret dette. Om du ikke har opprettet bruker og registrert dette selv, så kommer, som Lakeshore sier, informasjonen fra din teleoperatør, og da må du kontakte de for å få dette endret eller fjernet. Når du flytter, endrer navn eller lignende, så lagres dette hos operatøren din. Da vil det etterhvert bli oppdatert automatisk hos gulesider.no og lignende foretak som har konsesjon til å drive opplysningstjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå