Donnie Darko Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Flyet mitt går fra Gardemoen kl 0900 søndag morgen. Toget jeg planlegger å ta (som blir erstattet av buss en eller annen gang på strekka) er på Gardemoen 08.03. Jeg tenker det vil være lang kø til innsjekkingen av bagasjen. Vil jeg rekke flyet? Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nei det må jeg si desverre at du ikke gjør. Først og fremst må du tenke politikk og ikke minst du må tenke som en kommunist. Viss du ikke gjør det kan det ende med at du kommer på et helt annet sted som best eller statoil så står du der som den idioten. Dette blir du ikke bare flau av men når dette skjer er det første du tenker på selvmord. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Så lenge du skal på et rutefly går dette veldig greit. Sjekk inn på automat og gå til bag drop. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvis utlandsfly kan det holde hardt. For innlandsfly vil sjamgsen være større. Men jeg synes du har litt knapp tid uansett. Husk at gaten stenges en tid før flyavgang. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hæ? Jeg er innom Gardermoen flere ganger i uken, har sjeldent så mye som en time på flyplassen. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Enig med Euklid her. Det burde gå bra, såfremt du vet hvor du skal gå, og går dit med en gang du hopper av buyssen. Endret 24. september 2011 av JoeSchmo Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Alt avhenger av hvor mye ekstra tid det vil ta med (bytte til) buss. Er det snakk om innenlands og du når frem til innsjekkingsautomaten (viss du skal sjekke inn bagasje) innen 0830 går det helt fint. Jeg tipper kø ikke er noe stort problem søndag morgen. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Da satser jeg på at det går bra. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Da satser jeg på at det går bra. Takk for alle svar. Det er tross alt snakk om søndag morgen. Det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Flyet mitt går fra Gardemoen kl 0900 søndag morgen. Toget jeg planlegger å ta (som blir erstattet av buss en eller annen gang på strekka) er på Gardemoen 08.03. Jeg tenker det vil være lang kø til innsjekkingen av bagasjen. Vil jeg rekke flyet? Rakk du flyet? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jepp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå