minotir Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei! Jeg har nettopp fått min nye pc kjerm og har koblet den til skjermkortet og alt funker som det skal. Spørsmålet mitt er: Kan jeg få wow til å starte opp i fullskjerm på skjerm nr. 2? Jeg kjører fullscreen windowed mode nå å må dra vinduet over til skjerm 2 hver gang jeg starter wow. Hadde vert mye mer praktisk om wow hadde startet automatisk på skjerm 2 når jeg starter opp -Sindre Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er akkurat en slik tråd på fresk. Søk den opp. Den har mange gode svar dette. Kanskje du som har laget den? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Velkommen til Windows sin ELENDIGE vindushåndtering. Du må dog kjøre Windowed på skjerm nr 2, enten du vil eller ei. Som work around kan du forsøke å strekke til vinduet slik at det virker som fullskjerm. Uansett, for å tvinge det over så får du google opp dette geniale programmet for å få vinduer dit du vil ha dem: Winsize2 Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå