Joachim_F Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 På 90-tallet var dette kongen av fotballspill. Tilbakeblikk: Sensible World of Soccer Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Og sparket du ballen opp på tribunen, så tok det noen ganger flere sekunder før den kom tilbake. Jeg vet ennå ikke om det var meningen at publikum ikke ville gi den fra seg, eller om det bare var en bug... Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Ah, the good old days. Jeg vet ikke hvor mange timer av livet mitt jeg har gitt til Sensible Soccer, men det var mange! Det aller første fotballspillet som jeg husker var derimot Italia '90. Der snakker vi banebrytende! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Jeg hadde alltid sansen for Player Manager jeg. Det var ganske kult når man selv kunne gjøre jobben. Er det så å forstå at på Sensible World of Soccer så kunne du dra inn din egen spiller under managerbiten? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Oi oi, ett av de første fotballspillene jeg hadde på PC. Har hatt mange gode minner med Sensible Soccer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Aaah... Gode gamle sensible. Det eneste spillet med faktiske finter og dribling, du "dytta" nemlig ballen bortover i motsetning til dagens "ball limt fast til spiller"-metode. Tror det er sports spillet jeg har spilt mest. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Ahh, gode, gamle dager! Husker også med glede Kick Off: Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 yezz tur vi har som fikk oppleve amigan og! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Har ganske mange timar framfor PC-en med dette spelet, gode minner. Det var ganske bra til å vera så gamalt. Store mengder lag å velga mellom. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Dette er det beste fotballspillet jeg har spilt, og så vidt jeg vet finnes det fortsatt i en versjon på Xbox 360 via. spillene man kan laste ned online. Kanskje verdt å få med i artikkelen. Dagens fifa-serie kan ikke måle seg i spillbarhet/spillefølelse, i sensible har du virkelig kontroll over ballen og kan sentre, drible og skyte uten å måtte gå igjennom en 3-sekunders animasjon. Endret 25. september 2011 av Saftis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg