karoald Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 3 stk. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Synest det vart bra -leika litt med farger/lys Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Liker lyset veldig godt!! Kan jeg spørre om hvordan du får bakgrunnen til å være sort i visningen? Lenke til kommentar
karoald Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Liker lyset veldig godt!! Kan jeg spørre om hvordan du får bakgrunnen til å være sort i visningen? Hei og god morgen. Slik gjer eg det for å få sort bakgrunn: Etter eg har lasta inn bilde går eg til:Min konto Trykker på :Rediger "bilde" Velger farge på bakgrunn frå den stripa under bilde Og lagra forandringen til slutt. Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Takk skal du ha karost ;o)))) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Stilige farger og godt eksponert. Men kunne tenkt meg litt mer luft på sidene Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nydelig lekt;) En annen måte å legge på ny bakgrunn er,klikk på bildet ditt,og ved siden av profilbildet,ser du "endre bilde"..klikk på den;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Nydelig lekt;) En annen måte å legge på ny bakgrunn er,klikk på bildet ditt,og ved siden av profilbildet,ser du "endre bilde"..klikk på den;) Hei Jada den vegen går og--mange veger til Romveit duuuu Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Bra dette ja! Kreativ du! Liker det jeg ser! 4'er for garnkulene! Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Lekkert!! Garnkavler tar seg alltid bra ut på bilder, men detter var knallstilig Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fint maritimt motiv, spennende lys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg