Gå til innhold

Keyboard fix for Inspiron 8500, men bare for dem som klager.


MrLee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg returnerte min Inspiron 8500 for få uker siden på grunn av et meget dårlig keyboard. Jeg henviste til innlegg som dette da jeg reklamerte på den. Sendte til og med link til bilde av det nye keyboard'et med partnumber og greier...

Jeg fikk beskjed om at dette var helt ukjent for Del Europa. De hadde ingen opplysninger om at det ville komme en fix for det europeiske markedet. Så jeg tror dette i første omgang gjelder for amerikanerne. Kanskje det kommer en fix her også etterhvert. Men hvem har tid til å vente? Det kan jo ta måneder eller år. Dell kan ikke si noe om hvor lang tid det kan ta - når de ikke vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...