MrLee Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 sjekk denne tråden på delltalk... her Lenke til kommentar
skamor Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg returnerte min Inspiron 8500 for få uker siden på grunn av et meget dårlig keyboard. Jeg henviste til innlegg som dette da jeg reklamerte på den. Sendte til og med link til bilde av det nye keyboard'et med partnumber og greier... Jeg fikk beskjed om at dette var helt ukjent for Del Europa. De hadde ingen opplysninger om at det ville komme en fix for det europeiske markedet. Så jeg tror dette i første omgang gjelder for amerikanerne. Kanskje det kommer en fix her også etterhvert. Men hvem har tid til å vente? Det kan jo ta måneder eller år. Dell kan ikke si noe om hvor lang tid det kan ta - når de ikke vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå