Dandor Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kjem nokia n9 til Noreg? Ja det gjør den Såvidt jeg vet har Nokia altid sluppet N-serien her i Norge Norge står ikkje her? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-n9/check-availability?cid=ncomrstrloc-fw-ilc-bdy-n9lnkms2sl_0x0-na-ms_swipe-g0-en-1todtmt9d5889 Eg som er på tur? Telenor selger N9 eksklusivt ut året i følge nettbutikken deres. Er usikker om det kun gjelder salg via operatør siden den har dukket opp på andre nettbutikker. Hvilken nettsider? Netonnet og Netshop for eksempel. Lenke til kommentar
samobil Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gleder meg til å se hva apple har å by på, med tanke på iPhone 5/4s og 5. generasjon iPod touch Lenke til kommentar
leopex Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 vet det blir en samsung galaxy note på meg hvertfall =) Ser på den som den ultimate tab/mobil. Såpass liten at man lett kan ha den med seg, og såpass stor at det ikke er kjedelig og lese på nett og div andre ting! Har en SE Xperia Arc i dag, synes skjermen kunne ha vært litt større. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Uff. Håper ikke Galaxy Note er framtiden. Det begynner å bli alt for stort. Kjedelig å måtte snu seg til mellomsegmentet fordi man vil ha en "liten" 4" skjerm. Du kan snu deg til Apple. Jeg har allerede Apple. ;-) Er bare litt bekymret for utviklingen, men jeg vil vel på et punkt syntes at 4" skjerm er for lite jeg med. iPhone sin 3.5" skjerm var stor en gang i tiden den også. Nå føles den nesten klaustrofoboisk. Endret 25. september 2011 av LordErik Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Håper virkelig at Tab 7.7 kommer i salg her i Norge. Virker som det perfekte nettbrett! Jeg og, androidtablets er flotte greier. Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Nokia N9 fremfor Apple iphone 5? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Uff. Håper ikke Galaxy Note er framtiden. Det begynner å bli alt for stort. Kjedelig å måtte snu seg til mellomsegmentet fordi man vil ha en "liten" 4" skjerm. Du kan snu deg til Apple. Jeg har allerede Apple. ;-) Er bare litt bekymret for utviklingen, men jeg vil vel på et punkt syntes at 4" skjerm er for lite jeg med. iPhone sin 3.5" skjerm var stor en gang i tiden den også. Nå føles den nesten klaustrofoboisk. Tror ikke telefoner som Galaxy Note kommer til og dominere, selv om de sikkert blir poplære ettervært. Blir nok bare til at vi fåre flere alternariver og velge i. Folk spekulerer jo til og med om at Apple themself vurderer en alternativ modell. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg antar det var andre nettbutikker også siden det var det han skrev. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gleder meg til å prøve ut Sensation XE Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ser ikke hvordan dere ikke kan ha med Nexus Prime der... Flere kilder opplyser om Ice Cream Sandwich i OKTOBER, med andre ord også med ny telefon, slik det har vært på tidligere android versjoner. Tviler på at de slipper ICS uten noe direkte kompatibilitet med noen telefon. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Veldig lyst på Nokian, men så lenge det er lite telefoner med det OSet så er jeg bekymret for at man må leve med bugsene for evig og alltid... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Antar du kan bare legge inn noe annet på telefonen så lenge noen utvikler det. De lagde jo gingerbread til n900, feks. Selv har jeg bestilt telefonen nettopp, og regner med jeg bytter telefon før det blir en enorm plage dersom det skulle være noen bugs. Uansett støtter jo meegoteamet til nokia telefonen en stund fremover, og apps kommer gjennom android market om du vil, pluss ovi store (uten at det er store greiene sikkert). Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Håper det snart kommer windows phones med quad- core prosessor, er dette jeg venter på Blir vel telefon når Kal-El kommer, tror ikke jeg klarer å vente helt til Wayne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg