fjarle Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det kommer mange nye mobiler og nettbrett i høst. Dette er de mest spennende. Disse mobilene gleder vi oss til Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nokia N9 virker rå da Ser frem til Amobils test av den Lenke til kommentar
Stableford Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hva med Nexus Prime?? Er det ingen (andre) som gleder seg til den? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Håper virkelig at Tab 7.7 kommer i salg her i Norge. Virker som det perfekte nettbrett! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hva med Nexus Prime?? Er det ingen (andre) som gleder seg til den? Nexus Prime er vel fortsatt bare på rykte stadiet så det er vel litt tidlig å kunne ha med i en slik artikkel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kjem nokia n9 til Noreg? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Uff. Håper ikke Galaxy Note er framtiden. Det begynner å bli alt for stort. Kjedelig å måtte snu seg til mellomsegmentet fordi man vil ha en "liten" 4" skjerm. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kjem nokia n9 til Noreg? Ja det gjør den Såvidt jeg vet har Nokia altid sluppet N-serien her i Norge Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) NN9 selger kun av telenor frem til 1. Januar, de påstår de har den på lager fra 30. September. Jeg skal kjøpe meg en slik og kvitte meg med SGS2. Må bare se om nokia leverer i tide først. Lorderik: mindre størrelse på tlf med mer skjerm funker bra. Hadde aldri trodd jeg ville få sgs2 i lommen, men de kan godt sette en tomme til på sgs2s skjerm uten å lage telefonen større. Endret 24. september 2011 av Slai Lenke til kommentar
FirstPrice Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ingen info of Lenovo's IdeaPad, eller er den allerede ute? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 NN9 selger kun av telenor frem til 1. Januar, de påstår de har den på lager fra 30. September. Jeg skal kjøpe meg en slik og kvitte meg med SGS2. Må bare se om nokia leverer i tide først. Lorderik: mindre størrelse på tlf med mer skjerm funker bra. Hadde aldri trodd jeg ville få sgs2 i lommen, men de kan godt sette en tomme til på sgs2s skjerm uten å lage telefonen større. 30 september høres litt vell optimistisk ut syns jeg, men vi får se... Om det blir like mye ventelister og utsolgte nettbutikker som det var med N8 kan det fort bli november før den er fullt tilgjengelig... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Tja siden telenor har startet forhåndssalg av den får vi se. Regner med de klarer fylle kravet, spesielt siden nokia var i en totalt annen situasjon under lanseringen av n8 enn nå. Jeg har trua. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Enn Nokia N9 64GB, noen som vet når/hvor man får tak i den? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Uff. Håper ikke Galaxy Note er framtiden. Det begynner å bli alt for stort. Kjedelig å måtte snu seg til mellomsegmentet fordi man vil ha en "liten" 4" skjerm. Du kan snu deg til Apple. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kjem nokia n9 til Noreg? Ja det gjør den Såvidt jeg vet har Nokia altid sluppet N-serien her i Norge Norge står ikkje her? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-n9/check-availability?cid=ncomrstrloc-fw-ilc-bdy-n9lnkms2sl_0x0-na-ms_swipe-g0-en-1todtmt9d5889 Eg som er på tur? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Kjem nokia n9 til Noreg? Ja det gjør den Såvidt jeg vet har Nokia altid sluppet N-serien her i Norge Norge står ikkje her? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-n9/check-availability?cid=ncomrstrloc-fw-ilc-bdy-n9lnkms2sl_0x0-na-ms_swipe-g0-en-1todtmt9d5889 Eg som er på tur? Telenor selger N9 eksklusivt ut året i følge nettbutikken deres. Er usikker om det kun gjelder salg via operatør siden den har dukket opp på andre nettbutikker. Endret 24. september 2011 av Dandor Lenke til kommentar
HaugMedia Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har bestillt N9 16GB fra Telenor! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Blir nok Nexus Prime eller HTC Vigor på meg, hvis de kommer til jul da Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kjem nokia n9 til Noreg? Ja det gjør den Såvidt jeg vet har Nokia altid sluppet N-serien her i Norge Norge står ikkje her? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-n9/check-availability?cid=ncomrstrloc-fw-ilc-bdy-n9lnkms2sl_0x0-na-ms_swipe-g0-en-1todtmt9d5889 Eg som er på tur? Telenor selger N9 eksklusivt ut året i følge nettbutikken deres. Er usikker om det kun gjelder salg via operatør siden den har dukket opp på andre nettbutikker. Hvilken nettsider? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Den Dandor linket til, dvs Telenors nettbutikk? Du får Nokia N9 eksklusivt kun hos Telenor frem til 1. januar 2012. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg