fgr Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) lols.no jeg lagde en side for å samle de seriene jeg følger med på og samtidig få topprangerte morobilder fra rundtomkring på nettet smelt inn i miksen automatisk. hva syns dere? hvordan kan jeg gjøre så dette blir bedre enn artige.no? jeg er igang med å lage innstillinger for browsealternativer, standard er uendelig scroll slik som nå, men skal også ha standard sideinndeling. Endret 24. september 2011 av NyttNavn Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 ...og opphavsrettigheten løses på hvilken måte? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 jeg tar bare bilder man har lov til å kopiere og dele. om det kommer med noe som er beskyttet av opphavsrett er det en enkel sak å evt. fjerne det om jeg får noen klage. Lenke til kommentar
Tom_ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 ta en titt på http://www.humor911.no/ Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Regjeringen.org slår alt og alle. Just sayin Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 gjør det mulig å fjerne facebook og google+ "liker" funskjonen. Muligens legg til et system hvor man heller kan registrere en bruker raskt og enkelt for å "like" bilder. Dette i seg selv ville gjort meg mer interessert i alle fall. Liker ikke tanken på at dersom jeg trykker på "liker" knappen, vil alle jeg kjenner se det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå