Thore Raaen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vikersundbakken. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Flotte farger ;o) 4 fra meg. Skulle jeg gjort endringer, så ville jeg ha rettet opp bildet en anelse - regner med at treet til venstre er en god mal til det. Jeg ville også ha fjernet glippen mellom det samme treet og bildekanten, og skåret bildet i treet. Tilslutt ville jeg ha forsøkt å gjøre noe med den blå delen av himmelen - den faller litt utenfor iom at resten av bildet er i en så spesiell og flott farge ;o) Er også litt støy i og rundt det blå ... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ingen EXIF her, men jeg regner med at du har brukt en liten blender for å så til de fine "stjernene" på lanternene. Det ble veldig bra. Ellers liker jeg fargene og stemningen i bildet Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg liker som oftes ikke dette gule lyset,men på dette må jeg si meg uenig i meg selv..vakker stemning du tryller frem her;) Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er et meget flot natbillede. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Flott lys.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fint med kveldsstemningen her! Liker det jeg ser! Kunne nesten tro at det var tatt gjennom glass kfr. et slags gjenskinn særlig midt på bildet, men det er vel bare effekten av speilingen kanskje... ! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Takk for kommentarer og innspill. Finner desverre ikke igjen exif data. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Meget flott stemning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg