Toxo_Philite Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det har seg slik at jeg ønsker å skrive ut et diplom som skal ligne det som ble gitt ut under mindinght sun marathin sitt labb og line løp. Grunnene til dette er at jeg har en kamerat som løp selve marathonet og ville ramme inn diplomet sitt. Jeg og noen andre tenkte det ville bli en god spøk å bytte ut dette med et diplom fra ett eller annet barneløp eller lignende for så å se hvor lang tid det tar før vedkommende merker noe. Trenger så klart ikke å være et ekte diplom da dette sikkert strider mot noen regler om opphavsrett el. (selv om et diplom fra labb og line løpet ville vært det beste) Er det noen som har forslag til hvor jeg kan få tak i noen diplomer som dette? Det letteste ville så klart vært hvis det hadde vært mulig å skrive det ut rett fra pcen. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det har seg slik at jeg ønsker å skrive ut et diplom som skal ligne det som ble gitt ut under mindinght sun marathin sitt labb og line løp. Grunnene til dette er at jeg har en kamerat som løp selve marathonet og ville ramme inn diplomet sitt. Jeg og noen andre tenkte det ville bli en god spøk å bytte ut dette med et diplom fra ett eller annet barneløp eller lignende for så å se hvor lang tid det tar før vedkommende merker noe. Trenger så klart ikke å være et ekte diplom da dette sikkert strider mot noen regler om opphavsrett el. (selv om et diplom fra labb og line løpet ville vært det beste) Er det noen som har forslag til hvor jeg kan få tak i noen diplomer som dette? Det letteste ville så klart vært hvis det hadde vært mulig å skrive det ut rett fra pcen. Så først denne tråden nå, men det du kan gjøre er jo å ta kontakt med en barnehager/skole og spørre om de har noen "rester" fra en idrettsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå