Heddy Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Heisann og hoppsann, jeg har egentlig stalka forumet ganske lenge, og lest det meste! Men vart litt lei av å aldri kunne svare på alt det rare folk skriver, så hvorfor ikke begynne å bli litt mer aktiv? Så heisann, jeg er Hedvig, 21 år ganske grei av meg, med mindre du prøver å tvinge på meg no ræva musikk eller fornærmer Skybert! 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Det var litt av en velkomst Nå må jeg bestemme meg om jeg skal sove i natt eller se en merkelig video på Youtube.. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jaja, får ønske deg velkommen som postende medlem =) Som stalker på forumet vet du vel mer eller mindre litt om hva slags folk som henger her så var vel ikke akkurat noe sjokk å finne en video som den over her. Når det kommer til det å sove eller se Amazing Horse i 10 timer sier jeg "Gå for hesten!" Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Takktakk og hei! Jeg var så kjedelig at jeg valgte soving.. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Velkommen skal du være! Alltid hyggelig at creepy stalkere kommer fram i lyseet Kos deg! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Velkommen. Vi trenger flere skybert fans! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Heihei og takk! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Velkommen til forumet, ja! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Takk takk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Du vil ikke at jeg skal få nok søvn om natta du! I'M ON TO YOU!!! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Velkommen til forumet hedvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå