M3Snow Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har en IBM Aptiva Modell: 2171 - 64g og lurer på om harddisken IBM Deskstar 40GV 40GB som jeg har tenkt til og kjøpe passer. Noen som vet det? [ Denne Melding var redigert av: M3Snow på 2002-02-06 19:02 ] Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hvor gammel er maksinen? Sansynligvis er det mulig å benytte den disken. Det kan hende du må oppgradre BIOS for å kunne utnytte hele disken. Lenke til kommentar
nibstha' Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Det er en ting du må passe på sånn fysisk størrelsesmessig. Det finnes HD som er 3,5" og 2,5" , om du kjøper en 2,5" må du også ha et utvidelsesspor så sant PC din trenger det:)Pass på at du ikke kjøper en 3,5" HD om du bare har plass til 2,5". Har du plass på enten IDE kabelen din (flat kabelen) eller hovedkortet? Ikke alle hovedkort har nok IDE plasser så du bare kan bruke en eller to kabler. På hver kabel er det også tre kontakter. En kontakt går til hovedkortet , en til den første harddisken din og den siste må da være ledig for at du skal kunne plassere din nye harddisk på plass. Har du flere spørsmål må du bare ta kontakt:) Lenke til kommentar
tofferh Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 IBM Deskststar er bra, jeg kjøpte IBM Deskstar 60GV 60GB og den er helt bra. Jeg kjøpte den på itbutikken.no (der var det billigste jeg fant). Men du burde kansje ha 60GV, det anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå