steman Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Når blått tar fyr. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ja, jeg opplevde denne fantastiske himmelen igår, et ekstra pluss for båten du har med! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Liker godt komposisjonen din som leder blikket på en fin måte mot skipet lenger bak, fin oppbygning, men ville kanskje sett at fjellveggen helt til venstre rakk helt ned til vannet. Fine farger. Lenke til kommentar
steman Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Syntes himmelen inneholdt mere og kraftigere farger, men klarte ikke å fange de i dette bildet. Fikk de på et annet bilde, men det blei dessverre litt skjevt. Øvelse gjør vel mester har jeg hørt Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Syntes himmelen inneholdt mere og kraftigere farger, men klarte ikke å fange de i dette bildet. Fikk de på et annet bilde, men det blei dessverre litt skjevt. Øvelse gjør vel mester har jeg hørt Det med farger, kontrast og skarphet og sånn kan tilføres i etterbehandlingen. Det kommer du sikkert inn i etterhvert. Du kan se det på den måten at når et bilde er tatt så sitter du med et halvferdig produkt. Du kan helt sikkert få dette bildet til ligne på akkurat det du så med noen få justeringer i et redigeringsprogram Lenke til kommentar
steman Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Skal gjøre et iherdig forsøk med justering, kanskje jeg legger det ut en annen dag om jeg får det til Men takker for konstruktiv kritikk, det kan jeg like meget godt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Greit motiv! Oppleves kanskje noget uskarpt! Kutt oppe til nesten ned til der det rødrosa i skyene trer inn! 3'er! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ja dette blir jo bare bedre og bedre, flott bilde Stein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg