hwknut Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=7060 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 *grater en modig tare* Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Huff, og jeg som hadde håpet så på dette lyset i skolehelvetes tunnel.... Jaja, bedre enn å vente til jul. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det er den norske avdelingen av Vivendi Universal Games som har bekreftet utsettelsen over telefon med GR i dag Haha...akkurat som de vet noe som helst...det er vel helst Valve man må sette sin lit til, utgivere har generelt sett ikke så veeeldig mye med selve utviklingen av spillet å gjøre (ikke bruker de å vite så veldig mye heller. Vivendi og Valve kan vel for så vidt være unntaket, men dog. Siste nytt om denne saken er så vidt jeg vet at Gabe Newell kom med en lite betryggende "ingen kommenter" på et spørsmål om utsettelse. Det er ikke ofte han gir slike kryptiske svar...skummelt.... Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Huff, og jeg som hadde håpet så på dette lyset i skolehelvetes tunnel.... Huff ja..... enig.... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Så mye for fun : ) TOM. Deus Ex 2 er utsatt... til Jan 31 2003 (( Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 jeg sendte nettopp en email til www.zpill.no de sa at de fikk hl2 30.september,,, kanskje de løy for at jeg skulle forhandsbestille det,, og deretter sende meg en mail om at det var utsatt,,men veit ikke de sa ihvertfall 30.sep Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Tviler på at Deus ex 2 er utsatt til 31. januar 2003. (8 mnd. siden eller noe sånt) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kan ikke si annet enn at jeg er skuffet. Hadde gledet meg til å spille Deus Ex 2 i romjulen, men pytt, mye annet å finne på :wink: Når det gjelder H2 så sier jeg bare en ting: ****** ****** ****** kuk helvette satan! (Takker for autosensur) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Tviler på at Deus ex 2 er utsatt til 31. januar 2003. (8 mnd. siden eller noe sånt) Dette blir da på nyttårsaften til 2004, ikke forrige nyttårsaften! Hehe, er det noe jeg misser her eller? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 EDIT: Glem hele greia... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Tviler på at Deus ex 2 er utsatt til 31. januar 2003. (8 mnd. siden eller noe sånt) jaja, skrev feil der, 2004 Kilde: www.tothegame.com Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Tviler på at Deus ex 2 er utsatt til 31. januar 2003. (8 mnd. siden eller noe sånt Dette blir da på nyttårsaften til 2004, ikke forrige nyttårsaften! Hehe, er det noe jeg misser her eller? Med mindre du kødder så Det han skriver er et spillet er utsatt til *trommevirvel* forrige nyttårsaften! Datoen 31.Januar 2003 blir jo for tykjen ikke før etter jul. Altså flere måneder til. Men sånn egentlig så var det vel bare pirk fra min side. Lite å gjøre.. Jaja, men hva i all verden har 31. januar med nyttårsaften å gjøre da??? Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Så mye for fun : ) TOM. Deus Ex 2 er utsatt... til Jan 31 2003 (( E Deux Ex 2 UTSATT? :o Og eg som har gleda meg te det i år... Jaja, Full Throttle 2 komme jo Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Tviler på at Deus ex 2 er utsatt til 31. januar 2003. (8 mnd. siden eller noe sånt Dette blir da på nyttårsaften til 2004, ikke forrige nyttårsaften! Hehe, er det noe jeg misser her eller? Med mindre du kødder så Det han skriver er et spillet er utsatt til *trommevirvel* forrige nyttårsaften! Datoen 31.Januar 2003 blir jo for tykjen ikke før etter jul. Altså flere måneder til. Men sånn egentlig så var det vel bare pirk fra min side. Lite å gjøre.. Jaja, men hva i all verden har 31. januar med nyttårsaften å gjøre da??? Herregud hvor inn i granskauen jeg dreit på draget. Kremt kremt. Satt å så på alle reprisene av 24 og tankegangen ble vel litt ødelagt. Får bare be om unnskyldning. Dog jeg ikke var den eneste som gjorde en typo.. My bad, im sad.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Så mye for fun : ) TOM. Deus Ex 2 er utsatt... til Jan 31 2003 (( E Deux Ex 2 UTSATT? :o Og eg som har gleda meg te det i år... Jaja, Full Throttle 2 komme jo Full Throttle 2 er kansellert. Er en anne tråd om dette på forumet. Sorry to brake your fun.. Lucasarts gjorde egentlig verden en tjeneste.. Hadde nok prøvd det, men blitt meget skuffet da jeg digget orginalen.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tror det jeg også bamsefar (der skrev jeg faktisk bamsefart først ), selv om en oppfølger i seg selv er en god idé vil det ikke bli det samme uten Tim Schafer. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Å serlig ikke når man absolut skal gjøre det til en 3d arcade greie som det så ut som det skulle bli. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Satt å så på alle reprisene av 24 og tankegangen ble vel litt ødelagt. Bra serie ikke sant? Aldri har en serie fått pulsen min opp så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå