karbon8 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Hei, jeg får ikke opp System og en rekke andre under Administrative maler i gruppepolicy(gpedit.msc) Jeg kjører windows xp pro SP3. Vet ikke hvordan jeg får dette opp. Hjelp Takk. EDIT: never mind, fant ut hvordan. Endret 23. september 2011 av karbon8 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Fint om du kunne delt løsningen med oss, slik at andre som kanskje opplever det samme kan få svar i denne tråden. Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Hallo. Jo kan dele dette. Her er hva jeg gjorde: I Gruppepolicy høyre klikket jeg Administrative maler og valgte: Legg til/fjern maler Valgte Legg til i vinduet som kom opp. Deretter valgte jeg system.adm Da kom alle under maler opp og jeg kunne velge System og konfigurere policyene. Håper dette er til hjelp for andre som sliter med det samme. Beklager dårlig forklaring. - K Endret 23. september 2011 av karbon8 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå