p0pc0rn Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Hvordan sender man kamprapport etter kamp? EDIT: Og hvordan endrer man innstilling fra "stalltype" til online? Og ENDA en ting. Jeg så det når jeg aktiverte kamprapport at det var min EA-mail som lå inne. Får jeg kamprapporten på min mail så videresender jeg den? Endret 9. oktober 2011 av p0pc0rn Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 videresend kamprapporten fra din mail til [email protected] når du inviterer til kamp. Online -> Treningskamper på nett, kommer innstillingene for kampen opp før du sender invite. bare bytt fra tilpasset til online der det står stalltype Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Da har jeg funnet ut at man kun får kamprapporter på mail ved Head to Head season kamper, det gjør det veldig vanskelig og gjennomføre fair play prisen. Har valgt å fjerne denne prisen og heller ha "Beste Målforskjell". Den som har best målforskjell av alle når turneringen er over vinner Killzone 2 (Platinum). Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Da har jeg funnet ut at man kun får kamprapporter på mail ved Head to Head season kamper, det gjør det veldig vanskelig og gjennomføre fair play prisen. Har valgt å fjerne denne prisen og heller ha "Beste Målforskjell". Den som har best målforskjell av alle når turneringen er over vinner Killzone 2 (Platinum). Forklarer hvorfor jeg ikke fikk rapport i cupkampene mine i kveld.. Ja ja fikk gris så det holdt siden laget mitt plutselig lå på nivå med FK Tufte. Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Noen i gruppe K her? Jeg er uten ps3 helt til onsdag, så da må vi ta kampene derifra, viss det passer for dere da? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lammelars.. Kamp nå leller? Skal vi prøve å få til en kamp i dag? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 er det no mulighet å få ha et anna lag i turneringa enn det jeg skrev opp på fifaelite.net? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mister Gnu har sponset premie til 4. plassen. 24 Gullpakker i FUT (4 pr. mnd. i seks måneder). Tusen takk! Bare hyggelig Steike, ikke dårlig! Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 er det no mulighet å få ha et anna lag i turneringa enn det jeg skrev opp på fifaelite.net? Ja, så lenge du spiller med samme lag i hele turneringa. Det laget du bruker i kamp nr. 1 kan du ikke endre. Du kan endre lag på profilen din på nettsiden også Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 er det no mulighet å få ha et anna lag i turneringa enn det jeg skrev opp på fifaelite.net? Ja, så lenge du spiller med samme lag i hele turneringa. Det laget du bruker i kamp nr. 1 kan du ikke endre. Du kan endre lag på profilen din på nettsiden også hvordan får jeg sendt kamprapport? jeg vant akkurat 6-4 i turneringa Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 .. Jeg klarer hverken å få tak i Mulu eller Holmen92_. Mulu finnes ikke på PSN, mens Holmen92_ står det pending request. Holy_diver92 har jeg spilt mot og hadde en litt for spennende kamp. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja.. Går da vi to videre automatisk da? Hvis ikke de kommer? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 ja, det gjør dere Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fått spilt mot to i gruppen min som ikke er tilknytta forumet her (såvidt jeg vet). Sistemann i gruppen har også jeg pending på.. Buer: Må si at siden din er dritbra - når man først får navigert litt rundt så er dette kos fra ende til annen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Noen i gruppa C her? Vamos? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg søker fortsatt kontakt med Holmen92_ ... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) og jeg søker Hammiz og Vamos, noen av dere som er her på diskusjon? Endret 12. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg søker kontakt med folka i gruppe K, viss dere skal være med på turneringa burde dere svare her... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) virker som ganske mange er skikkelig care i denne turneringa..er ikke så altfor mange som har spilt kamper Endret 12. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er ikke alle som er tilknyttet forumet. Jeg la til to fra gruppa mi via navnet de hadde registrert seg med og har spilt kamper.. Prøv det samme, bruk PM-systemet på fifaelite og sjekk også om de i det hele tatt har vært aktive siden de registrerte seg. Vanskeligere er det ikke og spiller de ikke kampene sine vinner du på walkover = easy money. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå