p0pc0rn Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvordan var det med egne taktikker. Det var lov? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 ja, lov med egne taktikker Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 da er fristen for påmelding gått ut. Grupper kommer i løpet av dagen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 kan du fjerne sofagrisen2k fra turneringa, det er min 2.bruker. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 det er ordnet Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Gruppene er trukket og dere kan nå begynne å lage kampavtaler med din motstander. Kampoppsettet finner dere ->HER<- eller ved å trykke på terminliste på toppen av siden. Det er ønskelig at alle kampavtaler noteres i kommentarfeltet som tilhører kampen. FIFAElite.net Endret 9. oktober 2011 av BuerNOR_ Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 ... Jeg finner ikke Mulu i gruppe B, når jeg prøver å adde han står det at han ikke eksisterer. Lammelars. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) jeg ser at han ikke har lagt inn noen PSN nick på profilen. prøv å kontakte han på PM eller bruk kommentarfeltet til kampen deres Endret 9. oktober 2011 av BuerNOR_ Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Lammelars.. Kamp nå leller? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Conguess, Hammis og Grelling92. Er dere forum-medlemmer? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) jeg vil være tilgjengelig her på forumet, fifaelite.net og IRC #FIFAElite.net i kveld i tilfelle det skulle være noen spørsmål. De målene dere ønsker å ha med i konkurransen "Turneringens peneste mål" må dere laste opp til EA sine servere og poste link i kommentarfeltet til kampen målet/målene kom i. Endret 9. oktober 2011 av BuerNOR_ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg ser jeg har registrert meg som bare "Christian", tror du at du kunne ha endra det til PSN-nicket mitt, som er Christiaan922? Jeg tror verden vil bli et litt bedre sted å bo i om du gjør akkurat det. I hvert fall for folk i gruppe D. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Conguess, Hammis og Grelling92. Er dere forum-medlemmer? jess Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 NOEN her i gruppe F? Skrik ut! Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg ser jeg har registrert meg som bare "Christian", tror du at du kunne ha endra det til PSN-nicket mitt, som er Christiaan922? Jeg tror verden vil bli et litt bedre sted å bo i om du gjør akkurat det. I hvert fall for folk i gruppe D. Jeg har lagt inn det som ditt PSN nick. hvis dere går inn på profil så er det et eget felt hvor man kan skrive inn PSN nicket, må nødvendigvis ikke hete det samme på nettsiden. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Lammelars.. Kamp nå leller? Har desverre ikke anledning i kveld tror jeg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Conguess, Hammis og Grelling92. Er dere forum-medlemmer? jess Spille i kveld? Hvem av de tre? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Conguess, Hammis og Grelling92. Er dere forum-medlemmer? jess Spille i kveld? Hvem av de tre? Grelling92, jess kan ta en kamp Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Mister Gnu har sponset premie til 4. plassen. 24 Gullpakker i FUT (4 pr. mnd. i seks måneder). Tusen takk! 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Mister Gnu har sponset premie til 4. plassen. 24 Gullpakker i FUT (4 pr. mnd. i seks måneder). Tusen takk! Bare hyggelig 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå