Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Forslag til oppsett utover det OP har skrevet: Kamp spilles på kvelden (i spillet altså) på tørt føre (været påvirker ganske mye og gir ujevne resultater) Dommer: Enten random, eller en som er greit streng Valg av lag: Fritt Spilles to kamper så er man host en gang hver for å jevne ut evt lagg. Generell enighet om sportslighet. IKKE greit at du leder 1-0 og triller ball i eget forsvar i 1 1/2 omgang etterpå. Sliders og andre innstillinger = default Tactical defending er på. Som sagt bare forslag og det jeg kommer på i farta... Endret 25. september 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tull. Vi har gjennomført lassevis av turneringer både på FIA 10 og FIFA 11 uten slike begrensninger. Trilling av ball: Om det er din spillestill skal du få lov til å spille slik. Tvinges til å spille fremover? Niks. At du blir upopulær ved å gjøre det får være en annen sak. Været bør være random. En liten del av sjarmen ved spillet er at du må utpå i regnværet av og til. Trenger ikke ødelegge det. Feiringer av mål har hatt en litt uskreven regel som går på å begrense det litt, men det er fortsatt ikke et krav. Uansett, om man spiller på rangert er vel alt av innstillinger låst. 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tull. Vi har gjennomført lassevis av turneringer både på FIA 10 og FIFA 11 uten slike begrensninger. Trilling av ball: Om det er din spillestill skal du få lov til å spille slik. Tvinges til å spille fremover? Niks. At du blir upopulær ved å gjøre det får være en annen sak. Været bør være random. En liten del av sjarmen ved spillet er at du må utpå i regnværet av og til. Trenger ikke ødelegge det. Feiringer av mål har hatt en litt uskreven regel som går på å begrense det litt, men det er fortsatt ikke et krav. Uansett, om man spiller på rangert er vel alt av innstillinger låst. Det er ikke tull. Det er mine forslag, men hvis du vil ha det på en annen måte står du fritt frem for å ytre din forslag. Behøver ikke å spille ranka, nei. Men av alle ting så setter man krav på feiringer?? Ok.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg sier bare hva som har vært vanlig i løpet av de to forhenværende spillende når det gjelder cuper. Rangert spill - dekker alt. Det er ingen krav til feriringer - noe jeg sier klart. Feir som du vil, men godta å bli tatt for å være en idiot. Få et motsvar til det jeg sier da. Du har påstander som jeg svarer på med begrunnelser. Få vite hvorfor du vil nekte balltrilling og ha regnfrie kamper. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Du kan vel heller ikke sjekke resultater i en unranked-kamp. Jeg synes det å spille ranked er helt greit. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Du kan vel heller ikke sjekke resultater i en unranked-kamp. Jeg synes det å spille ranked er helt greit. Kanskje greiest å ha ranka da, ja. Jeg sier bare hva som har vært vanlig i løpet av de to forhenværende spillende når det gjelder cuper. Rangert spill - dekker alt. Det er ingen krav til feriringer - noe jeg sier klart. Feir som du vil, men godta å bli tatt for å være en idiot. Få et motsvar til det jeg sier da. Du har påstander som jeg svarer på med begrunnelser. Få vite hvorfor du vil nekte balltrilling og ha regnfrie kamper. Som skrevet så var det et forslag. Slå opp forslag i ordboka di. Du må gjerne score et tidlig mål og trille ball i forsvaret ditt resten av kampen så kan du jo se an responsen Vamos. Endret 25. september 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hvordan responsen blir får en bare ta. En skal få spille slik som en selv vil uansett hvor "feigt" det måtte være. Min mening. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg skal absolutt ikke trille ball. Det kan Jørgen få gjøre i fred. Alltid greit med forslag, men det passer seg med noen begrunnelser til hvorfor vi skal endre et "system" som fungerer fra før av. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg vil heller være sportslig enn å være en kynisk kødd, men da vet jeg hvem jag kan bruke denne taktikken mot ifall sjansen skulle by seg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg skal absolutt ikke trille ball. Det kan Jørgen få gjøre i fred. Alltid greit med forslag, men det passer seg med noen begrunnelser til hvorfor vi skal endre et "system" som fungerer fra før av. O SNAP ! @Gnu: De fleste vil spille fremover, og spille sportslig. De som ikke gjør det, vil få høre det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg vil heller være sportslig enn å være en kynisk kødd, men da vet jeg hvem jag kan bruke denne taktikken mot ifall sjansen skulle by seg JA! JA! Satser på doble oppgjør mot deg. Skal bli en fornøyelse. Traff jeg et ømt punkt der, Jørgen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg håper jeg møter deg, i to kamper, min venn. En kamp der jeg har 90 % possession, og en der jeg har 30 %. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Pss tar dere begge lett. Real Madrid, 5-4-1 med kontring, 99% possession og trille ball til dere fyller 90. Og score når dere har falt i søvn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1379116 Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 førsteposten er oppdatert Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Knall med premiene da. Syns det er greit med de sånn som de er. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Blir digg med Play.com-gavekort. Jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ja, det på 10 Pund skal du få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå