Iexo Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hvordan tror dere det er å ta i bruk noe av dette: etter at det har vært ute i "hardt" vær med div problemer med en nu kastet hovedkort kjøler fra EK som blev tett av drit ?? Har vasket å skrubbet det meste, men får ikke gjort noe mer en bare å skylle radiatoren....kan det være mye dritt liggende kvar i den ?? Iexo. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nei, det ville jeg ikke vært bekymret for. Du kan jo f.eks. installere filter i systemet om du er redd for det. Jeg hadde spylt radiatoren godt under høyt trykk, og brukt alt omigjen. Lenke til kommentar
Iexo Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Det er godt mulig at allt er helt fint egentlig, for all dritten samla seg liksom i hovedkort kjøleren og i 1 par av comp nipplene. Nipplene som samlet på seg dritt så rett å slett ikke ut, verste jeg har sett. Hele systemet stoppet og pumpen klarte ikke å sende igjenom vann. Men bare for å spørre, tror du pumpen jeg har: http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_201&products_id=25841 klarer å levere med 1x360 og 2x140 rads ?? Iexo. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Tja, det vet jeg ikke. Personlig bruker jeg bare D5 Vario/MCP655, men jeg har brukt 1 av dem på en loop bestående av 3x120mm + 2x120mm + CPU + GPU + tank og det gikk fint. Lenke til kommentar
Iexo Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Okej. Skal dra vannet rundt til cpu, og 2 gpu'er og vanntank og som sagt 1x360 og 2x140 rads. Mulig min pump blir lit svak Iexo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå