Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst er jeg ute etter vennskap. Om det utvikler seg til noe mer, får man ta når den tid kommer. Går som sagt inn kun for å bli bedre kjent og vennskap!

Haha, ja. Emnetittelen kan misforståes :) Hadde vært slemt om jeg ikke lot "han komme" dersom dette hadde annet innhold enn den faktisk har! Hehe

Postet av anonym: 52a186c8d90044bc967fbf9e7b436016

Lenke til kommentar

Mamma sier forresten at hun ikke har noe imot at han kommer, men at hun ikke helt skjønner hva jeg tenker. "En voksen mann som skal komme hit å være med deg på jenterommet ditt?" Haha, følte meg passelig teit når hun sa det.. Men så la hun også til "Skjønner ikke hva du ser i en sånn voksen mann" .. Da måtte jeg svare at eksen min faktisk er like gammel, og samboeren til bestevenninna mi (som er like gammel som meg) er også det. Han er jo fullt klar over at jeg bor hjemme med mamma, og han hadde ikke noe imot det.. Men haha, litt artig kommentar alikavell.

- Trådstarter.

Lenke til kommentar

Har ein kompis som er et par år eldre enn deg og som fortsatt bor på jenterommet som tar i mot besøk av en 27-åring. Riktignok er de begge fra Sverige og bor bare noen timer unna hverandre, men jeg synes ikke det er så rart. Og det er snakk om en familie på 2 søsken og 2 foreldre utenom henne.

Men altså, vi kan ikke svare på hvordan han er. Du har gitt oss din oppfatning av han, og du er tydeligvis redd for at han kanskje vil mer enn deg, og vi har sagt at siden han er gutt/mann er det rimelig stor sjans for at han håper det er noe mer. Om det faktisk stemmer eller ikke er det egentlig du som er mest i stand til å svare på selv. Du kjenner ham. Vi gjør ikke.

Nå skal jeg innrømme at jeg glatt hadde brukt så mye penger på å reise å besøke en jeg regnet som en god (eller en som kan bli en, om du ikke regner folk du treffer på nettet som...) venn, bare for å treffes. Uten baktanker. Then again, de fleste jentevennene mine har type så det går liksom ikke an å tenke i de baner uansett. Og om det stemmer at han har god råd så er jo ikke 5k nødvendigvis noe utlegg for ham. Det øker jo sjansen for at han er genuint interessert i å treffe deg og å se landet samtidig. Det finnes jo folk som liker å reise på den måten. Men dette blir jo bare synsing fra min side.

Lykke til uansett. Personlig hadde jeg glatt latt han komme, men jeg er jo gutt så det stiller seg kanskje noe annerledes for meg :)

Postet av anonym: 65ca4bd0ffadf4490c1e3071186f2299

Lenke til kommentar

At han vil ha sex med meg?

Trodde menn som kun var ute etter sånt ikke likte møte med foreldre?

Det at han fortsatt vil møte meg enda jeg bor hjemme hos mamma kan jo også bety at han faktisk ønsker å bli kjent med meg som person også - han har ingen skumle intensjoner dermed ingenting å være redd for?..

- TS

Lenke til kommentar

For meg så er det helt naturlig at man har noen "forhåpninger" ved den kontakten dere har... Det er jo ikke synonymt med press og ekkel oppførsel fra hans side... Kjør på. La han komme, men det kan være greit å kommunisere litt med tanke på nettopp forhåpninger, forventninger og "regler" for hvordan dette oppholdet skal være:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hæ? Mener du at jeg skal ignorere han hvis han kommer? Haha.

Jeg skal da ikke gi han penger! Det var snakk om at jeg skulle besøke han, og han tilbydde seg å betale billetten min - så penger har ingenting med det her å gjøre. Og jeg sa at jeg ikke ville dra til han før jeg hadde nok penger til å klare meg dersom ting ikke skulle fungere greit mellom oss. Så jeg sa at jeg fikk heller komme når jeg hadde spart meg opp nok penger til å klare meg uansett situasjon jeg skulle havne i!

- TS

Lenke til kommentar

27 år.

Det kan være, ellers så kan han faktisk være en svært oppegående mann som virkelig kun ønsker å bli bedre kjent med meg mtp på kommunikasjonen og kjemien vi har over nett - at han vil møte meg og se om vi kan gjøre det båndet sterkere. At han kan ha tenkt tanker om noe seksuelt dømmer jeg han ikke for i det heletatt - tanken har jo streifet meg også. Men det tar man som det kommer.. Går først og fremst inn for vennskap. Hvorfor er du så ensidig og negativ?

- TS

Lenke til kommentar

Men hvis han var så desperat, hvorfor har det alltid vært jeg som har tatt iniativ? Hvorfor var det jeg som begynte å skrive med han? Hvorfor har han ikke kommentert et eneste bilde av meg? Hvorfor unngår han flørting jeg har lagt opp til, og heller spørr meg om andre ting? Hvorfor har han aldri mast om webcamera, og hvorfor var det HAN som avslutta webcamera økten når vi hadde det? Han gjør jo det stikk motsatte av en desperat guttunge som det virker som dere mener han er.. Ja, jeg ville ha meninger. Men utdyp dem! Ikke bare skriv som om at alle menn er EN mann. Menn er forskjellige de også. Og useriøse henvendelser som "joda, de er de. alle menn er likens" og blabla. Kanskje han faktisk er intressert i å bli kjent med meg, og er litt "desperat" etter å få møtt meg for å se om jeg er likens i virkeligheten?? Ikke for å få seg noe med meg.. Herregud, mannen er jo ikke akkurat stygg, han får seg noe hvis han vil der over.

- Ts.

Lenke til kommentar

Vell, grunnen til at jeg reagerer som jeg gjør er jo fordi jeg er redd dere kan ha rett. Derfor spørr jeg de spørsmålene ovenfor, for hvis du har bra argumenter mot dem, så styrker det grunnlaget ditt om at han er så desperat.. Men hvis ikke, så skyver jeg unna alt det negativet du har kommet med :) Ikke stygt ment

- Ts

Lenke til kommentar

Det tviler jeg sterkt på, utifra hva som sto på profilen hans (der skyver han rett og slett unna alle jenter som er ute etter flørting eller møte for sex osv) Hvorfor skyve unna alle muligheter han har til å flørte med jenter - hvis det er det han er ute etter? :)

At han har tatt kontakt med andre jenter for ordentlig snakk og diskutering om intresser kan jeg godt tro, og det har jeg da ingenting imot - jeg har da gjort det samme.

- ts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...