Woltox Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg hadde planer om å kjøpe n litt kjappere SSD, da så jeg det fine tilbudet på 2SSD r 90GB 550/500 =2100kr Og i raid 0 går det litt kjappere. Men forventede hastigheter er? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg hadde planer om å kjøpe n litt kjappere SSD, da så jeg det fine tilbudet på 2SSD r 90GB 550/500 =2100kr Og i raid 0 går det litt kjappere. Men forventede hastigheter er? Forventede hastigheter i hva da? 4k les/skriv? sekvensiell les/skriv? ukomprimert/komprimerte filer? Hvilken kontroller skal du bruke? I skekvensielle lese og skrivehastigheter med komprimerbare filer vil du få dobbel ca dobbel så høye hastigheter med 2 som med 1 ssd når man har dem i raid-0. 4k les og skriv i qd=1 vil man få ca det samme som med 1 ssd. Regner med at dette er en sandforce 2 basert ssd? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Lese/skrive Vet ikke helt, men først tenkte jeg i Raid 0, men hørte at lesehastigheten forsvinner litt og skrivehastigheten øker. Eller om jeg bare skal ta OS på 1 og spill og annet på 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå