_tHokA_ Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Har et prosjekt på gang nå. Skal inn med noen høytalere i dørene forran. Og lurer da på om det finnes noen gode 6x9 høytalere til 1000kr +/- noen hundre? Sett litt rundt på Focal sine 690CA1. Men finnes det andre gode alternativer? Er ute etter mest mulig mellomtone lyd. Edit: Kan også legge til at utgangene på forsterkeren klarer 4x75W :)evt. litt mer på brokobling. Endret 23. september 2011 av _tHokA_ Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 ...ble noen VIBE 6x9 høytalere. Skal teste ut de Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det finnes ikke 6x9 høyttalere med god lyd kjøp heller 6.5 eller 8 " Jeg kjøpte MBQuart hos http://www.sonicelectronix.com/cat_m41_i7_mb-quart-car-speakers.html i forhold til pris har de kjempe bra lyd. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) MBQuart har jeg dårlig erfaring med. Brukte de i gamle bilen. Var et 5 1/4 komp sett. Lav følsomhet, lav effekt og tam lyd. Selv om de var koblet på forsterker Endret 25. september 2011 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 MBQuart gikk fra å være blant de beste til de dårligste etter de ble kjøpt av amerikanerene og flyttet produksjonen til Kina, men etter det jeg har lest har de fått inn igjen Tyskerene som står for utviklingen for et par år siden og etter det er de begynt å bli bra igjen. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Da hadde jeg nok de dårlige. For den lyden var ikke bra/god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå