andaas Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 MMA-trening Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Er det fargegjengivelsen du tenker på så kan det være lurt å stille hvitbalansen manuelt i kameraet på stedet med et gråkort. Er det for mørkt er det bare å fortsette med lyssterk optikk og store blenderverdier kombinert med passende isoverdier. Så er det blitzmulighetene da - det kan jeg ikke mye om, og blitzbruk blir vel kanskje ikke godtatt på alle opptakssteder heller? Selve situasjon i bildet liker jeg godt, den figuren på veggen i bakgrunnen gjorde mye for bildet, og at ansiktet til hovedpersonen er skarpt samtidig som det er bevegelsesuskarphet i slaget. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Synes nå dette er helt greit jeg da! Mulig blitz er tingen i slike tilfeller.....! Grei 3'er herfra! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Bra situasjonsbilde. Hvis du hadde brukt blits her ville underarmen blitt veldig lys i forhold til ansiktet og medført mye ekstra å rette på i et fotoprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg