Cord Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Sitter å vurderer å jailbreake min iPhone 4 for å prøve iOS 5. Bare for å prøve :-) Er det grei skuring å gå tilbake til 4.3.5 Ikke Jailbreaket? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Du trenger ikke jailbreak for å installere iOS 5. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 hvordan er det å nedgradere uten å jailbreake da? Sitter på .ipsw fila til Beta 6. Kan jeg bare åpne denne i iTunes, selv om jeg ikke har dev konto? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Telefonen må være registrert i en dev konto. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ikke gjør det. Vent heller på den endelige versjonen, da dette tross alt er en beta ment for utviklere. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Må jeg ha dev konto dersom tlf er jailbreaket også? Runar Waits for alice: Derfor jeg er så opptatt av at det skal være grei skuring å gå tilbake. Ønsker bare å se endringene selv.. (Kjeder meg en fredag kveld ;-) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jepp, må ha dev konto såvidt meg bekjent. Kjører selv beta 7 og det fungerer helt fint. Men, det er så lite nytt i praksis at det er like greit å vente. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 HeHe.. Greit! Fant en vei utenom, men kostet 45 spenn.. Ikke at det er noen sum, men dropper det.. Takker for tilbakemeldinger :-) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Må jeg ha dev konto dersom tlf er jailbreaket også? Jailbreak har ikke noe å si, da telefonens unike ID må være knyttet opp mot en aktiv utviklerkonto. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jepp, må ha dev konto såvidt meg bekjent. Kjører selv beta 7 og det fungerer helt fint. Men, det er så lite nytt i praksis at det er like greit å vente. Enig. Bortsett fra iCloud og notificationmeny så er det ikke mye å teste ut. OTA-oppgradering får man liksom ikke testet så mye etter B7... -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå