Phinex Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei! Har nå så mye reserve deler liggende at jeg bestemte meg for å sette sammen en ekstra pc og selge den. Så mitt spørsmål er , hvor mye kan jeg selge den for ? Antec p182 intel core 2 duo e8500 zalman cnps 9700 asus p5w dh deluxe 4gb ddr2 ballistix pc8500' Radeon 4850 Corsair cx430 (helt ny uåpnet så langt) 160 gb sata + 750 gb sata DVD kombi drev. Fullt opp med vifter + 1x Viftejustering i front. Ms intellimouse 3.0 + Ms tastatur (som jeg ikkke husker navnet på) 19 tommer lcd. Leveres med W7 ultimate og office 2010 Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 4,5k kanskje, ettersom du har programvare, kabinett og viftekontroll samt mus og tastatur og en skjerm. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Wow, det var mer enn jeg hadde tenkt selv. Kanskje jeg skal prøve meg på 4,5.. Imorra skal det settes sammen så nå får jeg bare håpe på det beste! Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 jeg solgt en core2duo e8600 OC 3.8ghz med geforce 260 GTX for 4200..... og jeg var drithappy. 4500 er altfor mye for den pc'n der. du kan jo bygge ny bedre sjøl for 3500 kroner eller kjøpe en på elkjøp for samma pris som er like bra men, er jo alltids idioter på finn f.eks Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 hehe, vel vel, da har du vært heldig hvis du solgte de to varene for 4200. Veldig få vil jo egentlig ha en prosessor som har vært overklokka etter min erfaring. Dessuten må du jo klokke den selv i bios. Jeg kommer til å prøve først med den prisen. så får vi se skal snakke litt med venner her nede også. Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 hehe, vel vel, da har du vært heldig hvis du solgte de to varene for 4200. Veldig få vil jo egentlig ha en prosessor som har vært overklokka etter min erfaring. Dessuten må du jo klokke den selv i bios. Jeg kommer til å prøve først med den prisen. så får vi se skal snakke litt med venner her nede også. det var en hel PC da, beklager misforståelsen. nevnte bare hovedkomponentene siden jeg ikke orka skrive alt! var ferdig installeret med original windows og fullt fungerende PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå