Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hva sekualiteten min er (17 ÅR)

Anbefalte innlegg

Er 17 nå og er fortsatt i tvil om jeg liker jenter. (Er jente selv). Når jeg var mindre var jeg litt i tvil, men etter min første store forelskelse trodde trodde jeg helt sikker på at jeg var hetro.

For litt siden prøvde jeg det med en jente og likte det.. Men har tenkt på det sånn før og det har føltes galt. Så kom frem til at jeg kanskje var bisekuell. Liksom kan ikke bli forelska i det samme kjønn, men kan tenne på dem.. Men nå er jeg i tvil igjen fordi jeg etter å hatt meg med en jente så tenker jeg på alle jenter på den måten..

Er litt fortvilende fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal oppføre meg med venninner og jenter i klassen. Kanskje jeg bare er kjønnsforvirra x) Da burde jeg kanskje prøve å ikke tenke sånn(kan la være). Fordi jeg oppfører meg da på en måte som gjør det vanskelig å bli venn med dem. Men hvis det er min sekualitet å like jenter vil jeg jo være meg selv. Har ikke noe i mot det.

Kanskje jeg aldri finner det ut, hva skal jeg gjøre?

Postet av anonym: e86de6e156fbe1aecf7ed28a2c9f1968

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du bare bør slappe av og bruke tid på å akseptere at du er slik du er, enten det er hetro eller biseksuell.

Du burde kanskje la jentene i klassen din være vennninner, og heller oppsøke jenter som er biseksuelle

Ja du har nok rett med de jentene i klassen. Hadde bare vært lettere å vite sikkert at jeg var hetro. Lettere å være sammen med dem.

Jeg blir liksom litt anderledes når jeg tenker at jeg er enten eller. Greier ikke tenke at jeg er begge Det er viktig for min identitet å vite det.

Postet av anonym: 77d40c0add47c934607a6973abd03a83

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis du er i tvil om du er heterofil eller bifil foreslår jeg at du forkaster ordene heterofil og bifil. Det høres ganske tydelig ut at du i alle fall har en viss interesse for både jenter og gutter, og det er jo helt greit. Om du forelsker deg i begge kjønn eller ikke er vanskelig å vite før du har opplevd det. Jeg ser på meg selv som hetero, men for alt jeg vet våkner jeg opp i morgen tidlig og er forelsket i en mann. Seksuell legning er alt for komplisert til å oppsummere i ett ord. Bare gjør hva enn du føler deg komfortabel med og ha det gøy :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg er også 17år. Jeg har heller ikke funnet ut av det. En stund likte jeg bare jenter og det å være sammen med en gutt var bare ekkelt. Nå liker jeg for det meste gutter men har likt en jente også. Jeg har bestemt meg for å ikke stresse med det.

Og det viktigste er ikke å ha en merkelapp. Jeg sier jeg bare forelsker meg i personen og ikke kjønnet. Ikke om jeg er lesbisk, hetro, eller bifil. Bare at jeg forelsker meg i personen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...