Mys1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei. Jeg har noen filmfiler som er i 3D, og lurer på hvordan man får til dette. Jeg har en 3D-TV med briller, og kobler opp PC-en til TV-en med HDMI 1.4. Noe spesielt program jeg trenger? 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Du må vel ha et skjermkort som støtter 3D, det billigste jeg finner på komplett som sier de støtter 3D er: MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX til ca 1.700 kroner. Det finnes sikker andre typer der ute også, uten at jeg har brukt alt for lang tid på å finne ut av det. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Du må også ha et videoasvpillingsprogram. Det er bare en håndfull som støtter dette foreløpig, og ingen av dem er gratis etter det jeg vet. Selv bruker jeg PowerDVD. Skal du spille spill i 3D med nVidia kort må du også kjøpe nVidia 3DTV Play som er et program for å gjøre 3D tilgjengelig i de aller fleste spill. Det er ikke så mange spill som er laget for nVidia 3D Vision, så kvaliteten varierer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå