Skinney Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hoy! Har kjøpt en Squeezebox Duet som skal brukes for å fylle ett 16kvm bad med spotify-lyd. Nå sliter jeg derimot med å finne en LITEN forsterker som passer med dette systemet. Jeg har sett Muse TA2020 som ett godt alternativ, men jeg finner ikke ett firma som selger dette i Norge (vil kjøpe fra firma grunnet for garanti osv). Finnes det en forsterker på lignende størelse å kjøpe i Norge, eller må jeg ty til aktive høytalere? Hvis jeg skal kjøpe aktive høytalere er det viktig at de holder en lav profil, og kan innfelles i taket... Klarer virkelig ikke å finne en god løsning ved hjelp av Google, så håper dere litt mer Lyd-kyndige kan hjelpe til! På forhånd takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hifiklubben har massevis med høytalere for innbygging som tilogmed tåler montering i våtrom. Men aktive er vel ikke helt vanlig. Du kan jo ta en titt selv, priser fra 900kr/stk. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Så det å finne en forsterker på Muse t-amp størelse er bare å gi opp? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg kan for lite om slike spesialløsninger til å gi noe vettugt svar. Mulig noen andre kan bidra. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det finnes en rekke forskjellige klasse t "t-amp" på ebay, som sjeldent koster mer enn 500kr. Det var en sånn inne hos norske forhandlere for en stund siden, og de tok nærmere tredobbel pris. Kvaliteten på disse forsterkerne er ikke den aller beste, men konstruksjonen i seg selv er såpass god at de i prinsippet spiller for evig så lenge de får stå i fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå