koalaen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Heisann, har problemer med Routeren min, som er en D-Link DIR-615. Problemet er at jeg har blitt blokkert fra internett i perioder. Men i det siste er det blitt konstant med unntak av de 5 første sekundene etter routeren er blitt restartet. Det virker ut som om jeg har internett selvom jeg blir blokkert. Jeg kan f.eks være på spotify med internett tilgang selvom jeg ikke klarer å oppdatere browseren i nettleseren. PS: Prøvde å bytte ut switchen, gikk ned og fikk en ny helt lik en, men problemet vedvarer. Har ingen problemer hvis jeg kobler meg direkte opp mot internett-modemet. En kompis har det samme problemet på trådløs som jeg har med kabel. På forhånd takk for all mulig hjelp! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kjører du bittorrent på en maskin i nettet ditt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Hva kan det ha å si, Ekko? (Tviler eller motsier ikke på det du skriver, men lurer på hvordan det kan ha en effekt). Endret 24. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
koalaen Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Kjører du bittorrent på en maskin i nettet ditt? Jeg kjører Utorrent, men det er sjeldent på, og problemene foregår også på andre pcer koblet til denne routeren. Endret 25. september 2011 av koalaen Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg hadde problemer med min DIR-635 som ble "kvelt" pga for mange connections. De connections som alt var opprettet fungerte bra, men feks surfing hvor det hele tiden ble opprettet nye connections gikk tregt. Å stoppe torrentprogrammet og resette routeren løste problemet midlertidig. Ved å sette tak i torrentprogrammet mitt ble jeg kvitt problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå