kajraymond Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 eg har sykdommen reflux og tar medisinen Nexcium for det 2-3 ganger i uka. idag kjøpte eg meg Xplode training energy som da ikkje selges i Norge. er hovudsaklig lovlig kreatin me litt ekstra futt! lurer engentligt bare på om det er trygt for meg og bruke denne typen tilskudd til trening. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Legemidler og kombinasjoner av stoffer er ikke noe du burde spørre oss om. Spør legen din. Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Legemidler og kombinasjoner av stoffer er ikke noe du burde spørre oss om. Spør legen din. har søkt opp og ned gjennom nette uten og finne svar. ønsker ikke å kontake min lege ang dette, grunnen er private. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vel, problemet er at vi ikke har medisinsk utdanning og ikke aner noe om virkestoffene i medisinene du går på, samt sykdommen du har. Legen din har uansett tausetsplikt. Spør på lommelegen.no om du absolutt må bruke nettet. 1 Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Vel, problemet er at vi ikke har medisinsk utdanning og ikke aner noe om virkestoffene i medisinene du går på, samt sykdommen du har. Legen din har uansett tausetsplikt. Spør på lommelegen.no om du absolutt må bruke nettet. Ok, kommer ikke til å bruke lommelegen da. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå