The Redmen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hva er det Carroll gjør på trening for tiden ? Det må være en grunn til at han får spille gang på gang. Men den kampen vi trengte han starta han ikke, Stoke.... Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hva er det Carroll gjør på trening for tiden ? Det må være en grunn til at han får spille gang på gang. Men den kampen vi trengte han starta han ikke, Stoke.... Han begynner jo etter hvert å få mye god bevegelse i spillet vårt. Trenger egentlig bare tid, og det er nettopp det han får I motsetning til flere syntes jeg han gjorde en grei jobb som høyremidt mot Spurs(?) og. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Synes også han var det eneste lyspunkt på en svart dag mot Tottenham. Greit lag, og super benk. Satser på at Gerrard får noen minutter nå, og starter borte mot Everton neste helg. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Elendig laguttak som vanlig.Hvor er Bellamy og Kuyt.Hvorfor starter henderson og adam foran Spearing.hva med maxi.Carroll hadde ikke fortjent å spille fra start Tipper på skade på Kelly Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Vinner denne, skulle ønske å se andre navn på start-ellver'n, men jaja. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er ikke veldig sikker på at vi vinner denne Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Elendig laguttak som vanlig.Hvor er Bellamy og Kuyt.Hvorfor starter henderson og adam foran Spearing.hva med maxi.Carroll hadde ikke fortjent å spille fra start Tipper på skade på Kelly Haha, vil du at Spearing og Lucas skal spille sentralt? Mye kreativitet der ass. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Drit i å slette kamptråder da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Håper Carroll får et aldri så lite gjennombrudd i dag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Der fikk jeg endelig ordna sumoen min, kjøpte gull for 3 måneder på tilbud nå (399=løp og kjøp). Lagoppstillingen gjør meg skeptisk, så jeg håper på det beste. Heldigvis ikke like ille følelse som før Tottenhamkampen, tenker det blir uavgjort eller en svak seier. Endret 24. september 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Elendig laguttak som vanlig.Hvor er Bellamy og Kuyt.Hvorfor starter henderson og adam foran Spearing.hva med maxi.Carroll hadde ikke fortjent å spille fra start Tipper på skade på Kelly Haha, vil du at Spearing og Lucas skal spille sentralt? Mye kreativitet der ass. Ikke akkurat vært spesielt bra med adam å lucas heller så,hvorfor ikke Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Et par mål for Carrol og en 3-0 seier for Liverpool tar jeg sjansen på Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ingen Kuyt. Jævla britefavorisering. Er en jævla god grunn for at det engelske landslaget er ræva. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Greit med et tidlig mål. Forhåpentligvis vil dette skape en liten ro i Liverpool som faktisk kan begynne å spille fotball, istedenfor å hamre ballen opp mot Carrol som man ofte ser at lag gjør når man har en en spiss med de høydemeterne som Carrol har Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hjelpemeg for en møkkafotball. Går så sakte at jeg er sikker på at spongbob kunne brillijert på midten. Nei, dette var såpass grusomt at jeg må ty til Arsenal kampen. Hjelper selvsagt ikke at dere leder takket være et defelctionskudd heller. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jepp. Håper Henderson og Carroll ryker i pausen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå