Smågal Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare edit: kampen er i morgen forresten, sikkert i 16-tiden, husker ikke helt. Endret 23. september 2011 av Smågal 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Har du kopiert førsteposten fra Kop forum? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Som jeg skrev i den forsvunne kamptråd så ville jeg prøvd å starte uten Suarez. Vi har stort sett sugd i andre omgang etter å ha prestert bra i første. Dermed kunne vi forhåpentligvis begravd kampen ved å sette inn Suarez i andre. Vil ha Carroll fra start da. Endret 23. september 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ulvene var det nest dårligste bortelaget i fjor. Dette blir en walk in the park for LFC. 3-0. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Mine innlegg. Kan ikke gjøre annet enn vinne her. 4-1. Suarez x3 og Gerrard. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Reina Kelly - Skrtel - Coates - Enrique Gerrard - Lucas - Henderson/Adam Kuyt - Suarez - Bellamy 3p. Putte 2-3 mål før pause så kan vi bytte ut Gerrard etter 50-55 min. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Benke Downing? Reina Kelly - Carragher - Skrtel - Enrique Kuyt - Gerrard - Adam/Lucas - Downing Suarez - Bellamy Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Wops, viste jeg hadde glemt en eller annen. Enig i laget ditt, bare med en liten forandring, Carra på benk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jupp. Gir faen i droppe Carra. Har ingen håp whatsoever at Kenny vil slutte å spille han med det første, i alle fall ikke når Agger er ute. Godt å ha Kelly tilbake. Er ikke trygg på hverken Flanagan eller Skrtel/Carra. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Min XI: Reina Kelly - Carragher - Coates(Skrtel) - Enrique Lucas - Adam Bellamy - Gerrard - Downing Suarez Har dog ikke trua på at dette laget blir stilt.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Gått glipp av to kamper nå. Men denne rekker jeg heldigvis (og sannsynligvis de aller fleste fremover). Den går ikke på puben her, men internetten på rommet er ganske grei, så stream bør ikke være noe problem. Håper Carroll starter. Har en følelse på at han putter i dag. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Spådd line-up: Reina Kelly Carragher Skrtel Enrique Henderson Adam Lucas Downing Carroll Suarez Subs: Doni, Coates, Flanagan, Spearing, Gerrard, Kuyt, Bellamy Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Blir rimelig forbanna om vi stiller med Carra og Henderson på høyreving atter en gang. Håper Carroll kommer inn i 89'... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Liker lineupen. Sterk benk også! Come on you reds! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Får ikke sett denne eller. Hater militæret grenseløst. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Bekreftet lag: Reina;Kelly,Skrtel,Carra,Enrique;Henderson,Lucas,Adam,Downing;Carroll,Suarez Res: Doni,Flanagan,Coates,Gerrard,Spearing,Kuyt,Bellamy Piss. Tap 0-1. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Savner Kuyt fra start og Maxi i laget Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fornøyd med laget. Kunne vært bedre, men tror dette blir en enkel seier. Bellamy, Gerrard og Coates inn iløpet av kampen håper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå