Kranjcar Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Bor hjemme hos begge foreldrene. 3 søsken som alle er voksne. Er 18 år. Jeg får til sammen dette året 6290,- i stipend (ink. utstyrsstipend). I følge laanekassen.nos kalkulator har jeg krav på minst 8400,- i grunnstipend og 840,- i utstyrsstipend. Hva er grunnen til at jeg ikke får mer i stipend? Endret 23. september 2011 av Kranjcar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hva er grunnen til at du skal få så mye? Og hvorfor får du så mye som du får? Har du prøvd å kontakte dem? (Mest sannsynlig er det dette som vil gi deg det beste svaret). Jeg har bare 890 kroner eller noe sånt Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har du hatt noken form for inntekt? Det virker egentlig ikkje så alt for gale det der, hadde vell drøye 2000 kr i året det året jeg gikk på videregående og bodde hjemme. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvor mye du får i stipend kommer an på om foreldrene dine bor sammen eller er skilt, om du bor sammen én, begge eller ingen, hvor mye den/de du bor hos tjener, og hvor mange andre under 18 som bor i husstanden, altså hvor mange flere foreldrene dine må forsørge. Jeg tror at det viktigste er hvor mye foreldrene dine tjener, og det er sannsynligvis grunnen til at du ikke fikk mer i stipend. Selv kommer jeg fra Bærum. Foreldrene mine tjener litt over gjennomsnittet, selv om jeg på langt nær ikke er rik, og jeg fikk 890 kroner i stipend, altså bare utstyrsstipendet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå