Cookiemonster25 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei Bare lurer på om 3G koster penger å bruke. Jeg må ha på 3Gen får å mota MMS fort. Hvis jeg ikke skrur på 3G kommer MMSen flere måneder etter at den er sendt. Teit. Så hvis jeg har på 3Gen heletiden koster det da penger, hvor mye? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 3G er bare en betegnelse for teknologien. Du betaler ikke mer for å overføre data med dette på, men det trekker mer strøm fra telefonen. Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Så det koster ikke penger? En mobildata koster det? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Så det koster ikke penger? En mobildata koster det? Det stemmer. Samme kostnad per. MB, men det går MYE kjappere. Om du lader telefonen ofte vil jeg anbefale å ha 3G på hele tiden. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det å motta MMS koster uansett ingenting innenlands. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Når man mottar en MMS må man jo laste den ned, derfor man er nødt å ha riktige internettinnstillinger på telefonen. Kan du ikke bruke internett på telefonen, kan du heller ikke laste ned innkommende MMS-meldinger (eller multimedieinnholdet i disse ihvertfall). Å bruke internett på mobil koster penger. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil noe sted. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Så det koster ikke penger? En mobildata koster det? Mobildata - Internett koster penger, hvor mye er avhengig av operatør og abonnement. 3G - Om 3G er aktivert gir det deg raskere hastighet på overføring av mobildata. MMS - For at du skal kunne sende og motta MMS meldinger må mobildata være aktivert. Endret 24. september 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå